ProSiebenSat.1 i Discovery Communications chcą konkurować z Netfliksem i Amazonem
(fot. materiały prasowe)
Niemiecka grupa telewizyjna ProSiebenSat.1 i amerykański koncern medialny Discovery Communications pracują nad wspólnym serwisem streamingowym.
Nowy niemieckojęzyczny serwis ma wystartować w pierwszym kwartale przyszłego roku. W jego ofercie mają zostać zintegrowane pozycje dostępne obecnie w serwisach Maxdome, 7TV (ProSiebenSat.1) i Eurosport Player (Discovery Communications). Portfolio nowego serwisu mają uzupełnić filmy i seriale.
Max Conze, szef niemieckiej grupy telewizyjnej, potwierdził, że zaproszenie do uczestniczenia w projekcie otrzymali też inni czołowi nadawcy telewizyjni w Niemczech, m.in. RTL, ARD i ZDF. Na razie nie wiadomo, czy włączą się do inicjatywy, której głównym celem jest skuteczne konkurowanie z Netfliksem i Amazon Prime Video.
(LL, 01.07.2018)