Agencja Bardzo po niemal rocznym przetargu utrzymała obsługę marki Tyskie
(screen YouTube.com)
Kompania Piwowarska, która od sierpnia 2017 roku prowadziła przetarg na obsługę reklamową marki Tyskie, zdecydowała, że pozostanie z agencją Bardzo.
Przetarg dotyczył zmiany dotychczasowej platformy komunikacyjnej Tyskiego, która obecnie opiera się na przygodach Mazura i Mecenasa. Kompania Piwowarska do przetargu zaprosiła sześć agencji. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że były to: Bardzo (dotychczas pracująca dla tej marki piwa), McCann & MRM, FCB Warsaw, Ogilvy & Mather, GPD i Bigthinkski. Do badań fokusowych skierowane zostały pomysły trzech firm: Ogilvy & Mather, Bardzo i McCann & MRM. Następnie zmienił się brand director marki Tyskie - Michała Kuczyńskiego zastąpił Tycjan Lewandowski, wcześniej brand director marek Żubr, Wojak i Dębowe. Po zmianie dyrektora agencje z shortlisty dostały nowy brief. Nie wiadomo, czy do przetargu były dopuszczone inne agencje. Ostatecznie Kompania Piwowarska ponownie wybrała agencję Bardzo.
(AMS, 29.06.2018)