Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 29, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Bardzo po niemal rocznym przetargu utrzymała obsługę marki Tyskie

(screen YouTube.com)

Kompania Piwowarska, która od sierpnia 2017 roku prowadziła przetarg na obsługę reklamową marki Tyskie, zdecydowała, że pozostanie z agencją Bardzo.

Przetarg dotyczył zmiany dotychczasowej platformy komunikacyjnej Tyskiego, która obecnie opiera się na przygodach Mazura i Mecenasa. Kompania Piwowarska do przetargu zaprosiła sześć agencji. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że były to: Bardzo (dotychczas pracująca dla tej marki piwa), McCann & MRM, FCB Warsaw, Ogilvy & Mather, GPD i Bigthinkski. Do badań fokusowych skierowane zostały pomysły trzech firm: Ogilvy & Mather, Bardzo i McCann & MRM. Następnie zmienił się brand director marki Tyskie - Michała Kuczyńskiego zastąpił Tycjan Lewandowski, wcześniej brand director marek Żubr, Wojak i Dębowe. Po zmianie dyrektora agencje z shortlisty dostały nowy brief. Nie wiadomo, czy do przetargu były dopuszczone inne agencje.  Ostatecznie Kompania Piwowarska ponownie wybrała agencję Bardzo.

(AMS, 29.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.