Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Czerwiec 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook wprowadza reklamy wideo w Messengerze

Facebook wprowadza reklamy w Messengerze od początku 2017 roku (fot. pixabay.com)

Facebook wprowadza globalnie (również w Polsce) automatycznie odtwarzane reklamy wideo w komunikatorze Messenger. Początkowo reklamy mają być wyświetlane wyłącznie u 10 proc. użytkowników urządzeń mobilnych z systemem iOS.

Reklamy wideo w Messengerze działają na podobnej zasadzie jak w Aktualnościach w podstawowej aplikacji Facebooka – m.in. korzystają z tych samych danych i podobnych specyfikacji. Kliknięcie na komunikat reklamowy przekieruje użytkownika do miejsca docelowego wybranego przez reklamodawcę. 

Firma stopniowo wprowadza reklamy w Messengerze już od początku 2017 roku, ale dotychczas były to tylko reklamy statyczne. Na razie nie wiadomo, kiedy reklamy wideo zaczną być wyświetlane wszystkim użytkownikom, w szczególności na najpopularniejszej mobilnej platformie Android.

(MK, 28.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Czerwiec 30, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Apple planuje wspólną subskrypcję usług streamingowych i newsów

(fot. Pixabay.com)

Apple planuje połączenie usług streamingu muzyki, wideo oraz newsów w jedną płatną ofertę.

Jak podaje serwis The Information, pakiet dostępny w modelu płatnej subskrypcji ma obejmować zasoby Apple Music, ofertę przejętej niedawno aplikacji Texture (dostęp do cyfrowych wydań prasy) i przygotowywaną przez Apple ofertę wideo (filmy, seriale, programy telewizyjne). Poza skonsolidowanym pakietem Apple planuje oferować wszystkie te usługi też oddzielnie.

Pakietowa oferta ma zachęcić użytkowników produktów Apple do pełniejszego korzystania z usług amerykańskiego koncernu. Biznes związany z takimi usługami ma w przyszłości stać się ważnym źródłem dochodów Apple.

(LL, 30.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo