Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Czerwiec 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook wprowadza reklamy wideo w Messengerze

Facebook wprowadza reklamy w Messengerze od początku 2017 roku (fot. pixabay.com)

Facebook wprowadza globalnie (również w Polsce) automatycznie odtwarzane reklamy wideo w komunikatorze Messenger. Początkowo reklamy mają być wyświetlane wyłącznie u 10 proc. użytkowników urządzeń mobilnych z systemem iOS.

Reklamy wideo w Messengerze działają na podobnej zasadzie jak w Aktualnościach w podstawowej aplikacji Facebooka – m.in. korzystają z tych samych danych i podobnych specyfikacji. Kliknięcie na komunikat reklamowy przekieruje użytkownika do miejsca docelowego wybranego przez reklamodawcę. 

Firma stopniowo wprowadza reklamy w Messengerze już od początku 2017 roku, ale dotychczas były to tylko reklamy statyczne. Na razie nie wiadomo, kiedy reklamy wideo zaczną być wyświetlane wszystkim użytkownikom, w szczególności na najpopularniejszej mobilnej platformie Android.

(MK, 28.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.