Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pekao promuje "pracę marzeń" i szuka travelgramera

Poszukiwaniu podróżnika dla Pekao SA towarzyszy kampania reklamowa (screen YouTube/BankPekao)

Bank Pekao S.A. ogłosił konkurs na travelgramera – osobę, która zostanie zatrudniona, aby zwiedzać świat, posługując się kartą wielowalutową tego banku.

Jej zadaniem będzie wyjazd na sześć wypraw, w trakcie których trzeba będzie wykonać określone zadania powiązane z płatnością kartą (np. wizyta u barbera marokańskiego, targowanie się na Wielkim Bazarze w Stambule, zakupy na starym targu w Skopje, przetestowanie najlepszych ostryg w Cannes, wjazd na szczyt wieży Eiffla).

Każde zadanie będzie relacjonowane przez travelgramera w mediach społecznościowych - dlatego jednym z kryteriów, które musi spełnić osoba chcąca spróbować swoich sił, jest posiadanie kont na Facebooku, Instagramie oraz YouTube.

Bank Pekao S.A. sfinansuje podróże, będzie też zasilał rachunek karty specjalną pensją. Chętni do wzięcia udziału mogą się zgłaszać do 2 lipca, do 6 lipca ma być wybrany zwycięzca.

Poszukiwaniu podróżnika dla Pekao SA towarzyszy kampania reklamowa - za strategię i realizację oraz za kreację kampanii odpowiada McCann Worldgroup. Spot "Praca marzeń" trafił do internetu.

(AMS, 28.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 29, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rada Reklamy ma nowy zarząd, członkowie poprzedniego nie kandydowali

Walne zgromadzenie członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy 28 czerwca wybrało nowy zarząd organizacji i powołało dwoje nowych arbitrów Komisji Etyki Reklamy.

Zarząd Rady Reklamy będzie miał sześcioro członków (o trzy osoby mniej niż dotychczas), a funkcje prezesa zarządu i dyrektora generalnego zostaną połączone. Nowym prezesem został Zbigniew Gajewski, który od 1 października 2017 roku jest dyrektorem generalnym Rady Reklamy.

W skład zarządu weszli też: Marcin Bogłowski, dyrektor działu badań i rozwoju w TVN Media, Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektor ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej SA i członek zespołu zarządzającego firmą, Magdalena Osińska, dyrektor działu prawnego w Polskiej Federacji Producentów Żywności Związek Pracodawców, Rajmund Tochwin, członek zarządu Tarsago Media Group, oraz Robert Wielgo, członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Zgodnie z zapowiedziami z połowy czerwca dotychczasowi członkowie zarządu Rady Reklamy, którzy podjęli wspólną decyzję o niezgłaszaniu swoich kandydatur podczas zakończonego właśnie walnego zgromadzenia Rady, faktycznie ich nie zgłosili.

Zbigniew Gajewski zapowiedział ponadto, że kwestie statutu Rady Reklamy i jego interpretacji (były powodem różnic zdań w gronie dotychczasowych członków zarządu Rady Reklamy) będą rozpatrywane w pierwszej kolejności. - Jesteśmy świadomi, że obecny statut wymaga zmian - mówi Gajewski. - Prace z tym związane ruszą we wrześniu, a do tego czasu będziemy pracować nad projektami tych zmian.

Powołano również dwoje arbitrów Komisji Etyki Reklamy - do 30-osobowego grona ekspertów oceniających przekazy reklamowe dołączyli: Natalia Suska, dyrektor działu analiz w Neurohm, i Jarosław Kończak, adiunkt na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy odpowiada za samoregulację w branży reklamowej. Członkami Rady Reklamy są organizacje branżowe skupiające reklamodawców, media, agencje reklamowe i domy mediowe.

(AMS, 29.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo