Interia promuje serwis pogodowy
Reklamy prasowe przygotował dział graficzny portalu Interia (fot. materiały prasowe)
Wystartowała kampania "Interia Pogoda – sprawdza się!". Reklamy emitowane są w telewizji, kinach, radiu, prasie i internecie.
Za ideę kampanii, plan i zakup mediów odpowiada dział marketingu portalu Interia. Spot wideo wyprodukowało studio Eternal Monkeys, za udźwiękowienie odpowiada RS Media. Spot radiowy przygotowało RS Media, natomiast reklamy prasowe dział graficzny portalu Interia.
Spoty serwisu Pogoda Interia trafią do radia (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Radio dla Ciebie, Radio Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Vox FM), telewizji (Planet +, Domo +, Kuchnia +, MiniMini+, Nickelodeon, VH1, MTV, Paramount, Comedy Central Family) i kina (Cinema City, Helios, Multikino), kreacje pojawią się w prasie ("Tele Tydzień", "To & Owo", "Show", "Motor", "Twój Styl", "Wprost", "Pani", "Auto Moto", "Przegląd", "Motocykl", "Men's Health", "Runner's World").
(JOK, 26.06.2018)