Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Interia promuje serwis pogodowy

Reklamy prasowe przygotował dział graficzny portalu Interia (fot. materiały prasowe)

Wystartowała kampania "Interia Pogoda – sprawdza się!". Reklamy emitowane są w telewizji, kinach, radiu, prasie i internecie. 

Za ideę kampanii, plan i zakup mediów odpowiada dział marketingu portalu Interia. Spot wideo wyprodukowało studio Eternal Monkeys, za udźwiękowienie odpowiada RS Media. Spot radiowy przygotowało RS Media, natomiast reklamy prasowe dział graficzny portalu Interia.

Spoty serwisu Pogoda Interia trafią do radia (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Radio dla Ciebie, Radio Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Vox FM), telewizji (Planet +, Domo +, Kuchnia +, MiniMini+, Nickelodeon, VH1, MTV, Paramount, Comedy Central Family) i kina (Cinema City, Helios, Multikino), kreacje pojawią się w prasie ("Tele Tydzień", "To & Owo", "Show", "Motor", "Twój Styl", "Wprost", "Pani", "Auto Moto", "Przegląd", "Motocykl", "Men's Health", "Runner's World").

(JOK, 26.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Producent Adblock Plus będzie walczyć z fake newsami

(fot. Pixabay.com)

Eyeo, producent oprogramowania Adblock Plus blokującego treści reklamowe w przeglądarkach, opracował wtyczkę, której celem jest wykrywanie tzw. fake newsów.

Nowy produkt nosi nazwę Trusted News. Na razie jest dostępny w wersji beta jako wtyczka do przeglądarki Chrome.

Na podstawie danych z różnych źródeł (m.in. PolitiFact, Snopes, Zamdars’ List i Wikipedię) rozszerzenie informuje użytkowników, że treści, które przeglądają, potencjalnie są fake newsami. Użytkownicy będą mogli ocenić, czy pojawienie się alertu jest zasadne, a także samodzielnie zgłaszać podejrzane treści.

Obecnie Trusted News działa wyłącznie w odniesieniu do źródeł anglojęzycznych.

(LL, 26.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY