Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Interia promuje serwis pogodowy

Reklamy prasowe przygotował dział graficzny portalu Interia (fot. materiały prasowe)

Wystartowała kampania "Interia Pogoda – sprawdza się!". Reklamy emitowane są w telewizji, kinach, radiu, prasie i internecie. 

Za ideę kampanii, plan i zakup mediów odpowiada dział marketingu portalu Interia. Spot wideo wyprodukowało studio Eternal Monkeys, za udźwiękowienie odpowiada RS Media. Spot radiowy przygotowało RS Media, natomiast reklamy prasowe dział graficzny portalu Interia.

Spoty serwisu Pogoda Interia trafią do radia (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Radio dla Ciebie, Radio Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Vox FM), telewizji (Planet +, Domo +, Kuchnia +, MiniMini+, Nickelodeon, VH1, MTV, Paramount, Comedy Central Family) i kina (Cinema City, Helios, Multikino), kreacje pojawią się w prasie ("Tele Tydzień", "To & Owo", "Show", "Motor", "Twój Styl", "Wprost", "Pani", "Auto Moto", "Przegląd", "Motocykl", "Men's Health", "Runner's World").

(JOK, 26.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.