Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 07, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania przeciwko prowadzeniu po alkoholu

Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację kampanii społecznej Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego "Piłeś – nie prowadź!".

Dzisiaj ruszyła kampania, której celem jest wykształcenie wśród Polaków nawyku nieprowadzenia samochodu po alkoholu. Spot, zachęcający do skorzystania z alternatywnych środków transportu, będzie emitowany w sieci kin Cinema City i TVN Turbo. Reklamy pojawią się na 755 billboardach w wybranych miastach Polski. Euro RSCG Warsaw przygotowała także plakaty do umieszczenia w punktach sprzedaży alkoholu i ulotki, które będą rozdawali podczas kontroli drogowej policjanci. Spot w reżyserii Michała Bulika wyprodukowało studio filmowe Banana Split, zdjęcia do plakatu zrobił Łukasz Murgrabia przy współpracy Yellow Studio. W przygotowanie kampanii zaangażowały się ponadto agencja public relations Sensors, MPG, Media Contacts, Ströer, New Age Media, ARBO Media. Kampania jest kontynuacją organizowanych przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego cyklu działań pt. ”Włącz myślenie”. Poprzednia kampania pt. ”Ostatni wyskok” dotyczyła zapinania pasów bezpieczeństwa.

(MAZ, 07.07.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.