Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 25, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Burda testuje mniejszy format miesięcznika "Claudia"

Lipcowa "Claudia" dostępna jest w cenie 3,99 zł i 1,99 zł (fot. materiały prasowe)

Lipcowy numer miesięcznika "Claudia" (Burda Publishing Polska) ukazał się w dwóch formatach. W ten sposób wydawca testuje mniejszy od dotychczasowego i tańszy format.

Lipcowy numer miesięcznika "Claudia" (Burda Publishing Polska) ukazał się w dwóch formatach. W ten sposób wydawca testuje mniejszy od dotychczasowego i tańszy format.

Magazyn "Claudia" dostępny jest w sprzedaży w standardowym formacie (210 mm x 275 mm) w cenie 3,99 zł oraz testowo w mniejszym formacie (165 mm x 216 mm) w cenie 1,99 zł. Oba wydania mają po 148 stron.
Zmiany w magazynie zaplanowano na podstawie wyników badań fokusowych zrealizowanych przez Kantar Millward Brown, wspieranych przez Atena Research & Consulting. Jak tłumaczy wydawca, mniejsze wydanie miesięcznika jest propozycją dla czytelniczek na czas podróży i urlopu. Jednocześnie wydawca zwiększył zasięg dystrybucji miesięcznika "Claudia" o 6 tys. punktów w kurortach wakacyjnych. Wydawca nie podaje nakładu lipcowego numeru pisma.
W kwietniu 2018 roku magazyn "Claudia" ukazał się w nowej odsłonie. Jego średnia sprzedaż w 2017 roku wyniosła 139 173 egz. (ZKDP). 

(JOK, 25.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.