Burda testuje mniejszy format miesięcznika "Claudia"
Lipcowa "Claudia" dostępna jest w cenie 3,99 zł i 1,99 zł (fot. materiały prasowe)
Lipcowy numer miesięcznika "Claudia" (Burda Publishing Polska) ukazał się w dwóch formatach. W ten sposób wydawca testuje mniejszy od dotychczasowego i tańszy format.
Lipcowy numer miesięcznika "Claudia" (Burda Publishing Polska) ukazał się w dwóch formatach. W ten sposób wydawca testuje mniejszy od dotychczasowego i tańszy format.
Magazyn "Claudia" dostępny jest w sprzedaży w standardowym formacie (210 mm x 275 mm) w cenie 3,99 zł oraz testowo w mniejszym formacie (165 mm x 216 mm) w cenie 1,99 zł. Oba wydania mają po 148 stron.
Zmiany w magazynie zaplanowano na podstawie wyników badań fokusowych zrealizowanych przez Kantar Millward Brown, wspieranych przez Atena Research & Consulting. Jak tłumaczy wydawca, mniejsze wydanie miesięcznika jest propozycją dla czytelniczek na czas podróży i urlopu. Jednocześnie wydawca zwiększył zasięg dystrybucji miesięcznika "Claudia" o 6 tys. punktów w kurortach wakacyjnych. Wydawca nie podaje nakładu lipcowego numeru pisma.
W kwietniu 2018 roku magazyn "Claudia" ukazał się w nowej odsłonie. Jego średnia sprzedaż w 2017 roku wyniosła 139 173 egz. (ZKDP).
(JOK, 25.06.2018)