Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney oferuje ponad 71 mld dol. za biznesy 21st Century Fox

Oferta Disney'a jest o kilka miliardów dolarów wyższa od propozycji złożonej przez Comcast (fot.Pixabay.com)

Koncern medialny Disney złożył nową ofertę dotyczącą przejęcia kluczowych biznesów konkurencyjnego koncernu 21st Century Fox. Propozycja opiewa na 71,3 mld dol.

Koncern należący do Ruperta Murdocha potwierdził, że Disney znacznie poprawił swoją poprzednią ofertę, dodatkowo zmieniając formę rozliczenia transakcji. Nowa propozycja opiera się na rozliczeniu obejmującym gotówkę i akcje - w stosunku 50:50. Wcześniej Disney oferował 52,4 mld dol. w postaci swoich własnych akcji.

Przedstawiciele 21st Century Fox poinformowali, że nie będą już brali pod uwagę konkurencyjnej oferty złożonej przez koncern medialny Comcast, gdyż w kontekście propozycji Disneya nie byłoby to w interesie udziałowców firmy. Kilka dni temu Comcast zaoferował za przejęcie kluczowych biznesów koncernu Murdocha 65 mld dol. w gotówce. Prawdopodobne jest, że Comcast wkrótce również przedstawi nową ofertę.

(LL, 21.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agata Młynarska jest twarzą TVN Style

Agata Młynarska jesienią poprowadzi program w TVN Style (fot. Discovery)

Agata Młynarska, dotychczas szefowa rozwoju telewizji TLC, została twarzą TVN Style.

Agata Młynarska we wrześniu 2016 roku dołączyła do zespołu Discovery Networks i objęła nowo utworzone stanowisko szefa rozwoju TLC. W TLC prowadziła również program "Zmiana pełną parą".
Po przejęciu TVN przez Discovery Agata Młynarska otrzymała nową rolę - została twarzą TVN Style. Jesienią w kanale tym poprowadzi własny program.
Agata Młynarska do czerwca 2016 roku prowadziła w TVP 1 program "Świat się kręci". W latach 2006-2013 związana była z Telewizją Polsat, a wcześniej - od 1990 do 2006 roku - pracowała w TVP 2.
TVN Style w 2017 roku uzyskał 0,67 proc. udziału w rynku, a w grupie komercyjnej (16-49 lat) 1 proc. (dane Nielsen Audience Measurement).

(KOZ, 21.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.