Złoto, srebro i brąz dla Ogilvy w Cannes za kampanię dla Greenpeace
Kampania "Greenpeace: Do ostatniego drzewa" przedstawia m.in. wirtualną podróż po Puszczy Białowieskiej (Screen: YouTube.com)
Agencja Ogilvy & Mather Polska zdobyła trzy nagrody na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
Kampania edukacyjna "Greenpeace: Do ostatniego drzewa", autorstwa agencji Ogilvy, została w Cannes nagrodzona złotem w kategorii Entertainment w podkategorii Excellence in Brand Integration & Promotional Content for Games i brązem w podkategorii Talent: Digital & Social. Agencja dostała także srebro w kategorii Brand Experience w podkategorii Social Engagement & Integration for Live Experience i Connected Experience.
Kampania polskiej agencji ma też trzynaście kolejnych nominacji. Trafiła na short listę kategorii Direct (podkategoria Co-creation & User Generated Content), ma sześć nominacji w kategorii Social & Influencer (w podkategoriach: Non for profit/Charity, Innovative Use of Community, Content Palcement, Community Building & Management, Low Budget/High Impact Campaign i Social Purpose), trzy nominacje w kategorii PR (w podkategoriach: Non for profit/Charity, Social Community Building & Management oraz Content-led Angagement & Marketing) i trzy w kategorii Media (podkategorie: Non for Orofit/Charity, Use of Social Platforms oraz Use of Branded Content Created for Digital or Social).
Jedną nominację ma FCB Bridge2Fun za kampanię dla Showmax - "SVOD Showmax"- w kategorii Media w podkategorii Media/Entertainment. Także w kategorii Media, ale w podkategorii Use of Print/Outdoor, nominowana jest kampania Grey Group Poland zrealizowana dla firmy Pepco.
W kategoriach Creative Data, Film i Product design nie ma nominacji dla polskich agencji.
(AMS, 21.06.2018)