RMF FM zainteresowany współpracą z SBN Polska
07.07.2006, 09:32
SBN Polska, operator płatnego radia internetowego, podpisuje pierwsze umowy na dystrybucję kart dostępu do usługi. Choć emisja satelitarna ma według planów firmy ruszyć dopiero za dwa lata, RMF FM deklaruje chęć obecności w pakiecie.
- Jeśli w Polsce pojawi się płatne radio satelitarne, nasze stacje radiowe muszą tam się znaleźć – mówi Krzysztof Nepelski, dyrektor marketingu RMF FM. Nepelski nie wyklucza także dodatkowych dróg dystrybucji drogą internetową. - Internet bardzo szybko rośnie, my nie jesteśmy w stanie nadążyć z zaspokojeniem zapotrzebowania na emisję w sieci. Dlatego właśnie jesteśmy otwarci na każdą współpracę, która poprawi naszą dystrybucję – tłumaczy. Z końcem czerwca uruchomiono polską wersję językową strony internetowej SBN. W usłudze jest dostępnych 100 stacji radiowych nadających różne rodzaje muzyki. Nie ma w nich ani reklam, ani prowadzących. Aby słuchać radia, trzeba będzie kupić specjalną kartę za 30 zł. Sprzedaż takich kart – na mocy umowy z SBN Polska – prowadzi już sieć 600 sklepów ze sprzętem rtv Avans. - Prowadzimy także negocjacje z sieciami dystrybucji prasy, takimi jak Kolporter czy Inmedio – mówi Tomasz Lewiński, product manager SBN.(AG, 07.07.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










