Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pięć nominacji dla polskich agencji w Cannes, nadal bez nagród

Kampania edukacyjna "Greenpeace: Do ostatniego drzewa", autorstwa agencji Ogilvy & Mather Polska, dostała na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions cztery nominacje.

"Greenpeace: Do ostatniego drzewa" to projekt wirtualnej kopii Puszczy Białowieskiej w grze Minecraft. Kampania ta trafiła na short listy w kategorii Brand Experience & Activation, w podkategoriach: Social Engagement & Integration for Live Experience i Connected Experience. Praca ta jest też nominowana w kategorii Entertainment Lions, w podkategoriach: Talent: Digital & Social oraz Excellence in Brand Integration & Promotional Content for Games.

Na short listę trafiła też praca agencji Saatchi & Saatchi IS "The Accessibility Project", zrealizowana dla marki Ambi Pur (Procter & Gamble). Jednak w związku z  tym, że Publicis Groupe wycofała się na rok ze wszystkich konkursów reklamowych i oficjalnie nie uczestniczy w tegorocznej edycji festiwalu w Cannes, praca została zgłoszona przez Procter & Gamble Budapest. Kampania została nominowana w kategorii Creative eCommerce w podkategorii UX, UI & Journey Design.

W kategoriach Industry Craft, Digital Craft, Film Craft, Entertainment i Entertainment Lions for Music żadna polska praca nie trafiła na short listy.

W konkursie o nagrody walczy 109 prac z polskich firm i agencji. Łącznie na konkurs w Cannes trafiło ponad 32 tys. prac. Na razie żadna z wcześniejszych nominacji dla polskich agencji nie zamieniła się w nagrody.

(AMS, 20.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kibice piłkarscy preferują markę Eurosport i youtubera Blowka

(fot. Pixabay.com)

Eurosport jest marką najbardziej preferowaną przez kibiców piłki nożnej, a najbardziej preferowanym przez nich influencerem jest Blowek - wynika z raportu Customer Insights firmy Metricso.

Według raportu kibice piłki nożnej poza Eurosportem preferują też kolejno marki: Coca-Cola, KSW, Pewex, RMF Maxxx, McDonald’s, Męski Styl, RMF Fm, WOŚP, Audi Polska i Tymbark.

Z kolei najbardziej preferowanymi przez nich influencerami są: Blowek, Piotr Izak Skowyrski, Krzysztof Golonka, Jarosław Pasha Jarząbkowski, Rezigiusz, LachuHQ, IsAmUxPompa, Gimper, Maffashion, Nitrozyniak, ROJO.

Spośród aktorów kibice preferują najbardziej Macieja Stuhra, Małgorzatę Kożuchowską i Vin Diesela. Najbardziej preferowanymi muzykami są TAITO, Popek Monster i Tomasz Chada.

Raport Customer Insights opiera się na analizie statystycznych danych o grupie ponad 315 tys. osób, które wygenerowały prawie 191 mln interakcji w mediach społecznościowych.

(IKO, 20.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo