Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia spotkań mundialu w TVP dochodzi do 5,5 mln widzów

(fot. Pixaby.com)

Podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej jak dotąd największą widownię w TVP zgromadził mecz Portugalia - Hiszpania.

Rozegrane w piątek wieczorem spotkanie Portugalia - Hiszpania oglądało w TVP 1 i TVP Sport łącznie średnio 5,5 mln widzów (4,48 mln w TVP 1 i 1,02 mln w TVP Sport).

W ciągu pierwszych czterech dni mundialu próg 4 mln widzów przekroczyły także transmisje meczów: Brazylia - Szwajcaria, Rosja - Arabia Saudyjska i Niemcy - Meksyk. Spotkanie Brazylii ze Szwajcarią oglądało średnio 4,83 mln widzów (3,7 mln w TVP 1 i 1,14 mln w TVP Sport), Rosji z Arabią Saudyjską – 4,4 mln widzów (3,71 mln w TVP 1 i 687,3 tys. w TVP Sport), a Niemców z Meksykiem – 4,15 mln (3,15 mln w TVP 1 i 1 mln w TVP Sport).

Mecz Chorwacja - Nigeria przyciągnął do TVP 1 i TVP Sport 3,69 mln widzów, Argentyna - Islandia – 3,11 mln, Kostaryka - Serbia – 2,71 mln, Peru - Dania – 2,49 mln, Maroko - Iran – 2,28 mln, Francja - Australia – 1,78 mln, a Egipt - Urugwaj – 1,74 mln.

We wtorek pierwszy mecz na mundialu rozegra polska reprezentacja – z Senegalem. Mistrzostwa rozpoczęły się 14 czerwca i potrwają do 15 lipca.

Podczas Mistrzostw Europy w 2016 roku najwięcej widzów zgromadził ćwierćfinał Polska - Portugalia, który w TVP 1, Polsacie i Polsat Sport oglądało 15,97 mln widzów. Tym samym ustanowiono rekord w historii telemetrii w Polsce.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 19.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.