Katarzyna Dudzińska-Sroga przeszła z WP do Netsprint
Katarzyna Dudzińska-Sroga ostatnio w WP była dyrektorem departamentu strategii klientów kluczowych (fot. materiały prasowe)
Katarzyna Dudzińska-Sroga przeszła z biura reklamy Wirtualnej Polski do Grupy Netsprint działającej w obszarze marketingu technologicznego.
Katarzyna Dudzińska-Sroga w Grupie Netsprint objęła stanowisko dyrektora sprzedaży bezpośredniej i podlega bezpośrednio prezes Monice Bronowskiej.
Dudzińska-Sroga od września 2016 roku pracowała w biurze reklamy Wirtualnej Polski, ostatnio jako dyrektor departamentu strategii klientów kluczowych. Wcześniej była związana też z PMPG Polskie Media.
Grupę Netsprint tworzą: firma Netsprint specjalizująca się w rozwiązaniach technologicznych wspierających marketing internetowy, agencja direct marketingu LeadR, sieć mailingowa Email Network, sieć reklamy mobilnej Adrino, agencja WhitePress zajmująca się content marketingiem.
Grupa Netsprint należy do funduszu Innova Capital i spółki Dirlango, należącej do Łukasza Wejcherta oraz Macieja Żaka.
(KOZ, 18.06.2018)