Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 18, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

O 21 proc. mniej zgłoszeń na Cannes Lions

Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions przyznali, że na tegoroczną edycję zgłoszono o ponad jedną piątą mniej prac niż w 2017 roku.

Firma Ascential, organizator festiwalu, ogłosiła, że w tym roku o Lwy powalczy ponad 32 tys. prac. Rok temu zgłoszeń było ponad 41 tys. Mniej jest też zgłoszeń od polskich firm i agencji - 109 w porównaniu z 164 w ub.r. W 2016 roku z Polski zgłoszono 261 prac.

Tegoroczna edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 18-22 czerwca.

Jednocześnie firma Ascential poinformowała o przejęciu specjalizującej się w badaniach efektywności branży reklamowej firmy WARC. Kwota transakcji to 24 mln funtów. Jej zakończenie planowane jest na początek lipca.

(LL, 18.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.