O 21 proc. mniej zgłoszeń na Cannes Lions
Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions przyznali, że na tegoroczną edycję zgłoszono o ponad jedną piątą mniej prac niż w 2017 roku.
Firma Ascential, organizator festiwalu, ogłosiła, że w tym roku o Lwy powalczy ponad 32 tys. prac. Rok temu zgłoszeń było ponad 41 tys. Mniej jest też zgłoszeń od polskich firm i agencji - 109 w porównaniu z 164 w ub.r. W 2016 roku z Polski zgłoszono 261 prac.
Tegoroczna edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 18-22 czerwca.
Jednocześnie firma Ascential poinformowała o przejęciu specjalizującej się w badaniach efektywności branży reklamowej firmy WARC. Kwota transakcji to 24 mln funtów. Jej zakończenie planowane jest na początek lipca.
(LL, 18.06.2018)