Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Mikulska-Rembek nie jest już szefową "Państwa w państwie" w Polsat News

Małgorzata Mikulska-Rembek: "Złożyłam rezygnację ze względu na rozbieżności w zakresie organizacji redakcji" (screen Facebook.com/Panstwowpanstwie)

Małgorzata Mikulska-Rembek zrezygnowała z funkcji szefa redakcji programu Polsat News "Państwo w państwie". Jej stanowisko zostało zlikwidowane. Pracę przy programie traci Jan Kunert.

- Złożyłam rezygnację ze względu na rozbieżności w zakresie organizacji redakcji - mówi Małgorzata Mikulska-Rembek. Obecnie przebywa na urlopie.

Dyrektor pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat Dorota Gawryluk informuje, że stanowisko szefa redakcji "Państwa w państwie" zostało zlikwidowane. - To zmiana organizacyjna, która ma poprawić im funkcjonowanie - przekonuje Gawryluk i odsyła nas do prowadzącego Przemysława Talkowskiego. - My tę decyzję rozumiemy i chcemy kolegialnie decydować o losach tego programu - mówi Talkowski.

Koordynatorem redakcji "Państwa w państwie" został Michał Troiński z Polsat News.

W środę Jan Kunert z redakcji "Państwa w państwie" poinformował na Twitterze, że szuka pracy. - Na razie nie chcę oficjalnie komentować sprawy - ucina. Przemysław Talkowski tłumaczy: - Rezygnujemy z elementu programu, który przygotowywał Jan Kunert, czyli tzw. listów od widzów, oceniając, że to było na niskim poziomie i nam się nie podobało.

Małgorzata Mikulska-Rembek szefową redakcji "Państwa w państwie" została w 2013 roku. Poprzednio, od 2004 roku, była reporterką głównego wydania "Wydarzeń" Polsatu, a wcześniej "Informacji" Polsatu i "Dziennika" TV 4.

Państwo w państwie” to program, który piętnuje przypadki nadużywania prawa, korupcji i nepotyzmu w relacjach państwo – przedsiębiorca. Nadawany jest w Polsacie i Polsat News od 2011 roku.

(KOZ, 14.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora sprzedała akcje w Stopklatce

Wcześniej Agora sprzedała Discovery Polska naziemny kanał Metro (fot. Agora)

Kino Polska TV SA nabyła od Agory SA jej akcje w Stopklatce SA, nadawcy telewizji naziemnej Stopklatka TV. Tym samym Agora wycofała się z rynku telewizyjnego.

Kino Polska TV za 41,14 proc. akcji Stopklatki zapłaci Agorze 32,17 mln zł i tym samym będzie mieć łącznie 82,64 proc. akcji w spółce, do której należy kanał. Kino Polska TV na sfinansowanie transakcji zaciągnęła kredyt inwestycyjny w Banku Zachodnim WBK SA.

Agora była akcjonariuszem Stopklatki od marca 2014 roku (do Kino Polska TV dotychczas należało 41,5 proc.). Stopklatka TV nadaje na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. W 2017 roku miała 0,94 proc. udziału w rynku (1 proc. w grupie komercyjnej).

Wcześniej Agora sprzedała Discovery Polska naziemny kanał Metro, który w grudniu 2016 roku zadebiutował na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.

(KOZ, 14.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo