Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W TVN kolejne duże zmiany po przejęciu przez Discovery

Piotr Korycki został prezesem TVN i Discovery w Polsce na początku maja (fot. materiały prasowe)

TVN i Discovery po połączeniu zespołów zarządzających wprowadzają kolejne zmiany - m.in. w zarządzaniu kanałami tematycznymi i w biurze reklamy - dowiedział się "Presserwis".

Z naszych informacji wynika, że kanały tematyczne podlegające wiceprezesowi Edwardowi Miszczakowi podzielono na trzy kategorie: lifestyle, factual i fabularne.

Kanałami lifestyle (TVN Style, TLC, Food Network, Travel Channel, HGTV, Discovery Life) ma kierować Małgorzata Łupina, dotychczas zastępca dyrektora programowego TVN. Łupinie pomagać ma Bartłomiej Główczyński, szef kanałów lifestylowych Discovery. Jak informowaliśmy, stanowisko straciła dyrektor TVN Turbo Joanna Tylman.

Kanałami factual (Discovery, TVN Turbo, Discovery Turbo Xtra, Discovery Historia) zarządzać będzie Przemysław Kwiatkowski, dotychczas dyrektor TVN Turbo. Wspierać ma go Marcin Ziółek, senior channel manager kanałów factual w Discovery.

Z kolei kanałami fabularnymi (TVN Siedem, TVN Fabuła) kierować będzie Małgorzata Jopek, do tej pory szefowa TVN Siedem. Magdalena Szczawińska ma zachować stanowisko szefa Canal+ Discovery, Lidia Kazen - TTV, a Maciej Świerzawski - naziemnego Metra.

Zmiany zaszły również w biurze reklamy. Zespołem zajmującym się sprzedażą specjalną będzie kierować Jacek Szymczuk, ad sales director Discovery Media. Z naszych informacji wynika, że z TVN odchodzi dwóch zastępców dyrektora działu sprzedaży: Jarosław Czujak (odpowiadał za sprzedaż specjalną) i Jacek Nowak (za produkcję reklamową).

W dziale marketingu, kierowanym przez Tomasza Marszałła, utworzono zespół zajmujący się brand partnership. Z kolei dyrektor kontrolingu TVN Rafał Chojnacki ma odpowiadać za planowanie i analizy finansowe, a dotychczasowa dyrektor finansowa Discovery Polska Hanna Stopa - m.in. za wsparcie finansowe dla obszarów sprzedaży dystrybucyjnej, Eurosportu.

Prezes TVN i Discovery w Polsce Piotr Korycki poinformował pracowników, że w niektórych z tych obszarów "zmiany mające na celu uniknięcie dublowania ról oznaczać będą likwidację niewielkiej liczby stanowisk w obu organizacjach". Jak zapewnił, w innych obszarach - takich jak informacje czy digital - nie wprowadzono "równie znaczących zmian".

Piotr Korycki został prezesem TVN i Discovery w Polsce na początku maja. Dotychczasowy prezes TVN Jim Samples przeszedł do rady nadzorczej firm. W zarządzie - obok prezesa Koryckiego - znaleźli się menedżerowie z TVN i Discovery: Edward Miszczak, Adam Pieczyński, Dorota Żurkowska-Bytner, Piotr Tyborowicz, Maciej Maciejowski, Rafał Ogrodnik, Marek Szydłowski i Agnieszka Trysła.

Koncern Discovery Communications sfinalizował zakup Scripps Networks Interactive, właściciela TVN, na początku marca. Wartość transakcji wyniosła 14,6 mld dol.

(KOZ, 14.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.