Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Interia na mundial: magazyn wideo „Szybka kontra” i serwis specjalny

Tomasz Frankowski (z prawej) będzie dla Interii analizował wydarzenia w trakcie mundialu (Screen: Interia.pl)

Na rozpoczynające się w czwartek piłkarskie mistrzostwa świata w Rosji portal Interia.pl wysyła trzech dziennikarzy. Stałym ekspertem serwisu na czas mundialu został Tomasz Frankowski, były napastnik m.in. Wisły Kraków i reprezentacji Polski.

Interia wysyła do Rosji trzech dziennikarzy: Michała Białońskiego, Remigiusza Półtoraka i Rafała Walerowskiego. Oprócz nich do Rosji uda się operator kamery i montażysta w jednej osobie. - Będziemy obecni przy reprezentacji Polski, na jej meczach, ale też na wybranych, najbardziej prestiżowych spotkaniach bez udziału Polaków - informuje Michał Białoński, kierownik serwisu Sport.

Z myślą o mundialu Interia reaktywowała program wideo „Szybka kontra”. - Obecnie realizowany jest on z większym rozmachem niż w poprzedniej wersji - podkreśla Białoński. 

Stałym ekspertem programu został Tomasz Frankowski, były reprezentant Polski i członek sztabu trenerskiego kadry podczas Euro 2012.

- 50 dni przed rozpoczęciem Mistrzostw Świata ruszyliśmy też z serią „Tajemnice mundialu”. Remigiusz Półtorak, nasz redakcyjny specjalista w zakresie historii mistrzostw świata, codziennie przybliża kibicom ciekawostkę, nietypowe zdarzenie z poprzednich mundiali - mówi Michał Białoński.

Przed mundialem portal Interia.pl oraz RMF FM zorganizowali plebiscyt na najlepszego polskiego piłkarza w historii. Został nim Włodzimierz Lubański.  

W portalu działa już serwis specjalny poświęcony mundialowi. Z każdego meczu mistrzostw świata Interia przeprowadzi tekstową relację live. 

(PAZ, 13.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po wycofaniu kanałów TVP z oferty słabsze wyniki WP Pilota

Taki komunikat wita użytkowników strony internetowej serwisu (Screen: Pilot.wp.pl)

WP Pilot odczuwa skutki wycofania kanałów Telewizji Polskiej z oferty platformy. Mimo zbliżonej bazy użytkowników na przełomie maja i czerwca, wyraźnie spadła liczba tygodniowych odsłon oraz średni czas spędzany na stronie.

Kanały TVP 1, TVP 2 i TVP Warszawa zniknęły z oferty WP Pilot 18 maja. Mają pozostać niedostępne do 16 lipca, co oznacza, że nie będzie można w ten sposób obejrzeć piłkarskiego mundialu transmitowanego przez TVP.

W ujęciu uśrednionym od 9 kwietnia do 20 maja serwis Pilot.wp.pl tygodniowo odwiedzało 671 tys. użytkowników (661 tys. w tygodniu 14-20 maja). W tym okresie serwis notował 1,71 mln odsłon tygodniowo, a średni czas na użytkownika przekraczał 75 min.

Bezpośrednio po wycofaniu kanałów TVP z oferty WP Pilota (tydzień od 21 do 27 maja) platforma notowała zwiększony ruch (720 tys. użytkowników, 1,71 mln odsłon) przy jednocześnie wyraźnie krótszym czasie odwiedzin (56 min), który utrzymał się w kolejnych tygodniach. Średnio od 21 maja do 10 czerwca serwis Pilot.wp.pl miał 657 tys. użytkowników i 1,41 mln odsłon tygodniowo, po 57 min na internautę.

Decyzja Grupy Wirtualna Polska o czasowym wycofaniu z oferty kanałów udostępnianych wcześniej na podstawie obowiązku must carry–must offer miała związek z negocjacjami prowadzonymi z Telewizją Polską. Mają one prowadzić do rozszerzenia oferty WP Pilota o inne kanały telewizji publicznej.

Według danych PBI/Gemius w maju stronę Pilot.wp.pl odwiedziły 2 mln realnych użytkowników. Serwis miał w tym czasie łącznie 7,06 mln odsłon.

(MK, 14.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY