Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Beko zaangażowała do kampanii popularne matki i blogerów

Karolina Malinowska i Monika Mrozowska promują zdrowe jedzenie w kampanii Beko (fot. materiały prasowe)

Marka Beko (producent sprzętu AGD) rozpoczęła polską odsłonę kampanii "#jedzjakmistrz", która została stworzona z udziałem piłkarzy i dietetyków FC Barcelony. W polskiej wersji ambasadorami kampanii są Karolina Malinowska, Monika Mrozowska, Agnieszka Mielczarek i blogerzy Tasteway.pl (Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński).

W kampanii popularne matki i blogerzy podpowiadają, jak prawidłowo odżywiać dzieci. Na stronie internetowej Beko.pl/jedzjakmistrz znajduje się tak zwany motywator, poprzez który piłkarze FC Barcelony zachęcają do sięgania po zdrowe produkty. Należy wpisać w nim, co zdrowego zjadło dziś dziecko, a wybrany piłkarz złoży mu gratulacje. Filmik z gratulacjami można udostępnić w mediach społecznościowych, a zdjęcie wydrukować. 

Za kampanię odpowiada dział marketingu Beko i agencja kreatywna 4All. Działaniami product placement, PR i współpracą z influencerami zajęła się Quanta Media. Media zaplanował i kupił Media Republic.

(IKO, 13.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paula Jagodzińska promuje lakiery hi Vibes

Jagodzińska współtworzyła kolekcję lakierów hybrydowych hi Vibes (fot. materiały prasowe)

Influencerka modowa i lifestylowa Paula Jagodzińska dołączyła do zespołu marki hi hybrid jako "hi colour creator".

W nowej roli Jagodzińska współtworzyła kolekcję lakierów hybrydowych hi Vibes, które promuje swoim wizerunkiem. Z hi hybrid influencerka współpracowała wcześniej jako ambasadorka marki. Jagodzińska będzie promowała hi Vibes w mediach społecznościowych.

Strategię komunikacji w internecie i na oficjalnych kanałach marki prowadzi agencja GoldenSubmarine. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja MediaConcept, a za działania komunikacyjne odpowiada agencja Tailor Made PR.

(IKO, 13.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo