Beko zaangażowała do kampanii popularne matki i blogerów
Karolina Malinowska i Monika Mrozowska promują zdrowe jedzenie w kampanii Beko (fot. materiały prasowe)
Marka Beko (producent sprzętu AGD) rozpoczęła polską odsłonę kampanii "#jedzjakmistrz", która została stworzona z udziałem piłkarzy i dietetyków FC Barcelony. W polskiej wersji ambasadorami kampanii są Karolina Malinowska, Monika Mrozowska, Agnieszka Mielczarek i blogerzy Tasteway.pl (Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński).
W kampanii popularne matki i blogerzy podpowiadają, jak prawidłowo odżywiać dzieci. Na stronie internetowej Beko.pl/jedzjakmistrz znajduje się tak zwany motywator, poprzez który piłkarze FC Barcelony zachęcają do sięgania po zdrowe produkty. Należy wpisać w nim, co zdrowego zjadło dziś dziecko, a wybrany piłkarz złoży mu gratulacje. Filmik z gratulacjami można udostępnić w mediach społecznościowych, a zdjęcie wydrukować.
Za kampanię odpowiada dział marketingu Beko i agencja kreatywna 4All. Działaniami product placement, PR i współpracą z influencerami zajęła się Quanta Media. Media zaplanował i kupił Media Republic.
(IKO, 13.06.2018)