Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"WSJ": Sorrell płacił firmowymi pieniędzmi za prostytutki

Martin Sorrell (fot. Sebastian Derungs, World Economic Forum/ Wikimedia Commons)

Martin Sorrell miał wykorzystywać służbowe fundusze do opłacania prostytutek - podał dziennik “The Wall Street Journal”. Były szef WPP zaprzecza tym doniesieniom.

Amerykański dziennik napisał, że wewnętrzne dochodzenie, które doprowadziło do odejścia Sorrella z WPP, dotyczyło opłacania usług prostytutek firmowymi pieniędzmi. W kwietniu, kiedy Sorrell rozstawał się z brytyjskim holdingiem, jako powód podawano postępowanie wyjaśniające w sprawie jego nieetycznego zachowania i niewłaściwego wykorzystania firmowych pieniędzy. Wyników tego dochodzenia WPP nie upublicznił.

Sorrell wydał oświadczenie. Stanowczo zaprzeczył doniesieniom “WSJ”, dodając, iż kiedy odszedł z WPP, podpisał umowę o nieujawnianiu informacji o powodach odejścia, której dalej będzie przestrzegał.

(LL, 12.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Beko zaangażowała do kampanii popularne matki i blogerów

Karolina Malinowska i Monika Mrozowska promują zdrowe jedzenie w kampanii Beko (fot. materiały prasowe)

Marka Beko (producent sprzętu AGD) rozpoczęła polską odsłonę kampanii "#jedzjakmistrz", która została stworzona z udziałem piłkarzy i dietetyków FC Barcelony. W polskiej wersji ambasadorami kampanii są Karolina Malinowska, Monika Mrozowska, Agnieszka Mielczarek i blogerzy Tasteway.pl (Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński).

W kampanii popularne matki i blogerzy podpowiadają, jak prawidłowo odżywiać dzieci. Na stronie internetowej Beko.pl/jedzjakmistrz znajduje się tak zwany motywator, poprzez który piłkarze FC Barcelony zachęcają do sięgania po zdrowe produkty. Należy wpisać w nim, co zdrowego zjadło dziś dziecko, a wybrany piłkarz złoży mu gratulacje. Filmik z gratulacjami można udostępnić w mediach społecznościowych, a zdjęcie wydrukować. 

Za kampanię odpowiada dział marketingu Beko i agencja kreatywna 4All. Działaniami product placement, PR i współpracą z influencerami zajęła się Quanta Media. Media zaplanował i kupił Media Republic.

(IKO, 13.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo