Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Festiwal w Cannes ponownie bez zgłoszeń opłaconych przez Publicis Groupe

Publicis Groupe, która podczas ubiegłorocznej edycji festiwalu w Cannes zapowiedziała, że na rok wycofuje się ze wszystkich konkursów reklamowych, nie uczestniczy w zaczynającej się za tydzień kolejnej edycji tego festiwalu.

Publicis Groupe, w oficjalnym oświadczeniu z 11 czerwca, wyjaśnia, że w konkursie Cannes Lions 2018 sfinansuje tylko jedno zgłoszenie - kampanię autorstwa BBH London’s pt. "3 Billboards", wspierającą Justice4Grenfell, organizację zabiegającą o sprawiedliwość dla ofiar katastrofy londyńskiej Grenfell Tower w 2017 roku. Nie oznacza to jednak, że podczas Cannes nie będzie żadnych prac autorstwa agencji należących do Publicis Groupe: w sumie jest ich 399, ale koszt ich wysłania ponieśli albo klienci agencji, albo ich partnerzy.

Publicis Groupe nie finansuje także uczestnictwa swoich pracowników w festiwalu, co również nie oznacza, że agencja nie będzie w Cannes reprezentowana. Będą tam 24 osoby pracujące w jury festiwalu, a więc przebywające na koszt organizatorów. 25 osób zostało zaproszonych przez klientów, a 15 osób zdecydowało się samodzielnie pokryć koszty swojego uczestnictwa w Cannes. 

Nadal nie ma oficjalnych informacji, czy Cannes Lions będzie ostatnią branżową imprezą, w której Publicis Groupe nie będzie uczestniczyć.

(AMS, 12.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.