Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LifeTube i Gamellon partnerami strategicznymi Szeri Szeri i DDOB

(fot. Pexels.com)

Sieci partnerskie LifeTube i Gamellon nawiązały strategiczną współpracę z agencją Szeri Szeri i z platformą społecznościową zrzeszającą influencerów – DDOB (Daily Dose of Beauty).

Zrzeszające youtuberów sieci LifeTube i Gamellon są partnerami strategicznymi od kwietnia 2018 roku (razem grupują ponad 570 youtuberów o łącznej liczbie 103 mln subskrypcji, generujących ponad 800 mln wyświetleń miesięcznie). Nawiązując ścisłą współpracę z Szeri Szeri i DDOB, poszerzają ofertę o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly (DDOB zrzesza 35 tys. influencerów, którzy łącznie mają 8 mln odbiorców).

Partnerzy, w ramach regularnych warsztatów, będą wymieniać się know-how, uspójnią standardy obsługi klientów i stworzą wspólną ofertę dla marek, agencji i domów mediowych. Nowa oferta obejmie kampanie zarówno z najpopularniejszymi twórcami internetowymi, jak i z mikroinfluencerami, tworzącymi na platformach: YouTube, Instagram, Musical.ly, Facebook, Snapchat oraz blogerskich. Ponadto firmy poszerzą zakres obsługi agencyjnej w obszarze strategii, kreacji, tworzenia własnych kanałów i branded content.

Bartłomiej Sibiga, prezes DDOB, zwraca uwagę, że partnerstwo "otwiera zupełnie nowe możliwości w dziedzinie influencer marketingu". - Pierwszy raz w tej branży klienci będą mogli realizować kompleksowe kampanie z różnymi influencerami bez konieczności korzystania z dodatkowych podwykonawców – zaznacza Sibiga. - Zamiast koordynowania współpracy z wieloma rozproszonymi podmiotami nasi klienci będą mogli od teraz skorzystać z pełnej oferty czterech firm – podkreśla Paweł Stano, prezes LifeTube.

(IKO, 12.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Festiwal w Cannes ponownie bez zgłoszeń opłaconych przez Publicis Groupe

Publicis Groupe, która podczas ubiegłorocznej edycji festiwalu w Cannes zapowiedziała, że na rok wycofuje się ze wszystkich konkursów reklamowych, nie uczestniczy w zaczynającej się za tydzień kolejnej edycji tego festiwalu.

Publicis Groupe, w oficjalnym oświadczeniu z 11 czerwca, wyjaśnia, że w konkursie Cannes Lions 2018 sfinansuje tylko jedno zgłoszenie - kampanię autorstwa BBH London’s pt. "3 Billboards", wspierającą Justice4Grenfell, organizację zabiegającą o sprawiedliwość dla ofiar katastrofy londyńskiej Grenfell Tower w 2017 roku. Nie oznacza to jednak, że podczas Cannes nie będzie żadnych prac autorstwa agencji należących do Publicis Groupe: w sumie jest ich 399, ale koszt ich wysłania ponieśli albo klienci agencji, albo ich partnerzy.

Publicis Groupe nie finansuje także uczestnictwa swoich pracowników w festiwalu, co również nie oznacza, że agencja nie będzie w Cannes reprezentowana. Będą tam 24 osoby pracujące w jury festiwalu, a więc przebywające na koszt organizatorów. 25 osób zostało zaproszonych przez klientów, a 15 osób zdecydowało się samodzielnie pokryć koszty swojego uczestnictwa w Cannes. 

Nadal nie ma oficjalnych informacji, czy Cannes Lions będzie ostatnią branżową imprezą, w której Publicis Groupe nie będzie uczestniczyć.

(AMS, 12.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY