Storyclash: Vogule Poland, TVN 24 i Wp.pl liderami mediów społecznościowych
(fot. Pixabay.com)
Vogule Poland, TVN 24 i Wirtualna Polska w maju miały najwięcej interakcji w mediach społecznościowych – wynika z analizy firmy Storyclash. Najliczniej internauci reagowali na materiał o wypadku cysterny przewożącej płynną czekoladę na autostradzie A2.
Badanie uwzględnia aktywność na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube.
Łącznie, jak wyliczył Storyclash dla "Presserwisu", polskie serwisy informacyjne odnotowały w maju 23,56 mln interakcji (reakcji, komentarzy, udostępnień), czyli o 8,4 proc. więcej niż w kwietniu.
Najwięcej interakcji miał serwis Vogulepoland.net – 1,83 mln (wzrost o 2 proc. w porównaniu z kwietniem), Tvn24.pl – 1,46 mln (wzrost o 11,7 proc.) i Wp.pl – 1,17 mln (wzrost o 17,2 proc.).
Najczęściej użytkownicy mediów społecznościowych reagowali na materiał pt. "Cysternę podnieśli, ale A2 wciąż w czekoladzie" opublikowany 9 maja przez TVN24.pl. W czołówce był również tekst na stronie internetowej Fpiec.pl z 15 maja pt. "Dwóch Polaków na wózkach inwalidzkich pokonało rwącą Amazonkę, Andy i 40 tys. km, wczoraj dostali nagrodę National Geographic". Dużą popularnością cieszył się także artykuł pt. "Cannes 2018. Paweł Pawlikowski z nagrodą za reżyserię filmu »Zimna wojna«! Złota Palma dla »Złodziei sklepowych«", opublikowany 19 maja przez Wyborcza.pl.
(GDYJ, 11.06.2018)