Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Załoga Wirtualnej Polski wygrała pierwsze Regaty Reklamy

Do rywalizacji przystąpiło 30 załóg (fot. "Press")

Rozgrywane w Sopocie pierwsze Regaty Reklamy (8- 9 czerwca) wygrała załoga WP w składzie: Łukasz Chodźko, Dariusz Pietruszka, Michał Radziejewski i Mariusz Ilczuk. Zwycięzcy otrzymali pamiątkowy puchar i nagrody od sponsorów.

Drugie miejsce zajęła ekipa BBC (Joanna Rathe, Patrycja Gałązka, Zbigniew Pruski i Jacek Koskowski), a trzecie ekipa pod nazwą Wojtki 2 IMS SA (Wojciech Piwocki, Wojtek Grendziński i Maciej Lisowski). Czwarte miejsce zajęła załoga Publicis Media nr 4 (na jachcie Multikina), a piąte team TVN Media. Wszyscy pływali na jachtach Diamant 3000. 

Do rywalizacji w piątkowe przedpołudnie przystąpiło 30 załóg. Każda płynęła po dwa biegi, a dwie pierwsze załogi z każdego przechodziły do ćwierćfinału. Największym pechowcem okazała się ekipa SAR, która nie wyręczała się na wodzie pracą skipera, ale mając takie same wyniki, jak ekipa konkurencyjna, przegrała z powodu regulaminu. Gdy dwie ekipy zdobedą tę samą liczbę punktów, wyżej liczą się te z drugiego wyścigu.  

Do sobotnich ćwierćfinałów przeszły załogi: BBC, Wirtualnej Polski, Wojtki 2, Polsat Media, Publicis 2, TVN Media - Jacek, TVN Media - Karol, Polskiego Radia, Publicis 4, Publicis 6, Agory oraz Dentsu. Nad przestrzeganiem regulaminu czuwała szefowa zawodów Magda Makowska, nawigator i znany na świecie taktyk jachtowy.

W sobotę wiatr osłabł, dlatego pomimo zmian załóg dokonywanych na wodzie, zawody trwały prawie do 17.00, a nie – jak planowano – trzy godziny krócej. Kompetentny i zabawny komentarz do tego, co się dzieje na wodzie, widzowie zawdzięczali Waldemarowi Heflichowi, redaktorowi  naczelnemu „Żagli”. Gdy prom Onyx wpłynął we flotyllę ścigających się jachtów, komentator podsumował: "Panowie, on naprawdę jest stalowy, nie sprawdzajcie tego". 

Gratulacje od prawie 400 uczestników imprezy zbierał też Marek Szafarz, który wraz ze współpracownikami z agencji Mediasplit zorganizował regaty. Jego zdaniem letnie Regaty Reklamy i zimowy Zjazd Reklamy w Zakopanem wypełniają pewną lukę, stanowiąc niezależną platformą spotkań dla ludzi reklamy i mediów, niezwiązaną z żadnym medium, klientem czy domem mediowym. Podczas piątkowego bankietu Szymon Gutkowski, prezes SAR, zażartował nawet, że SKM SAR powstał, by integrować ludzi reklamy, ale lepiej robi to Marek Szafarz.  (CP)

Sponsorzy Strategiczni: Multikino Media, TVN Media, Wirtualna Polska 

Partnerzy Branżowi: SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, polski oddział IAA oraz Publicis Media 

Patroni Medialni: "Press", Radio Kampus, Wyborcza.pl, Gazeta.pl oraz Sport.pl 

Partnerzy: Żagle, Sopot Match Race, Ad Prime , Kąpielisko Morskie Sopot, Sailracing, Vistula, Premium Yachting, M15, Hotel Sopot, Lemon oraz Grape, Barbeitos, Adega do Cartaxo, Jim Beam, Amundsen, Helios, AMS, Tandem Media, move.tv oraz Fastline Racing Academy

Press

(CP, 09.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.