Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fundacja Polska Bezgotówkowa rusza z pierwszą kampanią

Fundacja Polska Bezgotówkowa została powołana przez Związek Banków Polskich (screen YouTube/ Polska Bezgotówkowa)

Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła pierwszą kampanię reklamową. Głównym założeniem jest budowa świadomości i promocja programu wśród właścicieli małych i średnich firm oraz rejestracja na platformach partnerów jak największej liczby zainteresowanych nim przedsiębiorców.

Kampania potrwa do końca czerwca. Wykorzystane media to telewizja, internet, radio i prasa. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane dwa spoty reklamowe. Na jesieni planowana jest kolejna odsłona kampanii.

Do realizacji projektu fundacja wybrała dom mediowy Wavemaker, który odpowiada za obsługę ATL i digital. Do prowadzenia biura prasowego i działań w mediach społecznościowych wybrano agencję Solski Communications.

Fundacja Polska Bezgotówkowa została powołana przez Związek Banków Polskich w wyniku porozumienia zawartego przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Visa Europe Management Services Limited (oddział w Polsce) oraz MasterCard Europe SA (oddział w Polsce) w celu realizacji programu wsparcia obrotu bezgotówkowego.

(AMS, 05.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Monika Kowalewska dyrektor zarządzającą Stratosfery

Managing team Stratosfery: (od lewej) Agnieszka Grynkiewicz, Krzysztof Najder i Monika Kowalewska (fot. materiały prasowe)

Monika Kowalewska objęła stanowisko dyrektora zarządzającego w firmie doradztwa strategicznego Stratosfera. Ostatnio była project directorem w Superbrands.

Stratosfera, jak informowaliśmy w "Presserwisie", dołącza do Brand New Galaxy (Brand New Galaxy przejęła 85 proc. udziałów w Stratosferze należących do Krzysztofa Najdera, CEO Stratosfery; 15 proc. nadal należy do Agnieszki Grynkiewicz, managing partnera).

Stratosfera wcześniej współpracowała z Deloitte Polska, do której dołączyła w lipcu 2015 roku, zmieniając nazwę na Stratosfera by Deloitte. Po zakończeniu współpracy z Deloitte sześcioosobowy zespół Stratosfery, w tym Agnieszka Grynkiewicz i Krzysztof Najder, dołączyli do Brand New Galaxy. Najder objął w niej stanowisko chief strategic officera, będzie również odpowiadał za rozwój kompetencji strategicznych całej platformy Brand New Galaxy, Grynkiewicz jest managing partnerem.

Dwójka innych partnerów Stratosfery, Patrycja Venulet i Jan Kisielewski, zdecydowała się na pozostanie w Deloitte

(AMS, 05.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo