Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fundacja Polska Bezgotówkowa rusza z pierwszą kampanią

Fundacja Polska Bezgotówkowa została powołana przez Związek Banków Polskich (screen YouTube/ Polska Bezgotówkowa)

Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła pierwszą kampanię reklamową. Głównym założeniem jest budowa świadomości i promocja programu wśród właścicieli małych i średnich firm oraz rejestracja na platformach partnerów jak największej liczby zainteresowanych nim przedsiębiorców.

Kampania potrwa do końca czerwca. Wykorzystane media to telewizja, internet, radio i prasa. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane dwa spoty reklamowe. Na jesieni planowana jest kolejna odsłona kampanii.

Do realizacji projektu fundacja wybrała dom mediowy Wavemaker, który odpowiada za obsługę ATL i digital. Do prowadzenia biura prasowego i działań w mediach społecznościowych wybrano agencję Solski Communications.

Fundacja Polska Bezgotówkowa została powołana przez Związek Banków Polskich w wyniku porozumienia zawartego przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Visa Europe Management Services Limited (oddział w Polsce) oraz MasterCard Europe SA (oddział w Polsce) w celu realizacji programu wsparcia obrotu bezgotówkowego.

(AMS, 05.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.