Fundacja Polska Bezgotówkowa rusza z pierwszą kampanią
Fundacja Polska Bezgotówkowa została powołana przez Związek Banków Polskich (screen YouTube/ Polska Bezgotówkowa)
Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła pierwszą kampanię reklamową. Głównym założeniem jest budowa świadomości i promocja programu wśród właścicieli małych i średnich firm oraz rejestracja na platformach partnerów jak największej liczby zainteresowanych nim przedsiębiorców.
Kampania potrwa do końca czerwca. Wykorzystane media to telewizja, internet, radio i prasa. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane dwa spoty reklamowe. Na jesieni planowana jest kolejna odsłona kampanii.
Do realizacji projektu fundacja wybrała dom mediowy Wavemaker, który odpowiada za obsługę ATL i digital. Do prowadzenia biura prasowego i działań w mediach społecznościowych wybrano agencję Solski Communications.
Fundacja Polska Bezgotówkowa została powołana przez Związek Banków Polskich w wyniku porozumienia zawartego przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Visa Europe Management Services Limited (oddział w Polsce) oraz MasterCard Europe SA (oddział w Polsce) w celu realizacji programu wsparcia obrotu bezgotówkowego.
(AMS, 05.06.2018)