Kamil Grosicki promuje Sport.pl
Kampania wizerunkowa Sport.pl z udziałem Grosickiego prowadzona jest m.in. w prasie, internecie, radiu i telewizji (kadr ze spotu)
Piłkarz reprezentacji Polski Kamil Grosicki został ambasadorem marki Sport.pl (Agora) w ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej promującej serwis i aplikację mobilną Sport.pl Live przed tegorocznymi mistrzostwami świata w piłce nożnej.
Kampania pod hasłem "Sport.pl to jest Twój live" obejmuje reklamy telewizyjne (Polsat i pakiet sportowy), radiowe (Radio Tok FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio, RMF FM), internetowe (w serwisach zewnętrznych i w mediach społecznościowych), a także w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, a także "Logo", "Playboy", "CKM" i "Men's Heath"), kinach ogólnopolskiej sieci Helios oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS i Screen Network.
Za zaplanowanie mediów odpowiada Blue 449. Koncepcja spotu promocyjnego z udziałem Grosickiego powstała we współpracy ze studiami Montevideo i Delapost. Zdjęcia kręcono we Wrocławiu. Kampania potrwa do końca czerwca.
(MK, 05.06.2018)