Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Pol zmienił bukmachera na tego, którego promują Mateusz Borek i Roman Kołtoń

Z E-Toto współpracują: Michał Pol, Roman Kołtoń, Mateusz Borek i Tomasz Hajto (materiał prasowy E-Toto)

Michał Pol, dyrektor programowy segmentu sportowego w Grupie Onet-RAS, rozpoczął współpracę z Zakładami Bukmacherskimi E-Toto. Od lutego br. z firmą tą współpracują też komentatorzy Polsatu Sport - Mateusz Borek i Roman Kołtoń oraz ekspert piłkarski tej stacji Tomasz Hajto.

Mateusz Borek i Roman Kołtoń promowali wcześniej zakłady bukmacherskie Betclic, a Michał Pol od marca 2017 roku współpracował z bukmacherem Fortuna - sponsorem Legii Warszawa.
Pol rozpoczął współpracę z E-Toto 30 maja br., na dwa tygodnie przed rozpoczęciem w Rosji tegorocznych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Wizerunek dziennikarza znalazł się na  stronie internetowej bukmachera, natomiast na oficjalnym blogu pojawiać się będą jego analizy i typy wyników meczów piłkarskich.

(MK, 03.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Martyna Wojciechowska zachęca do kupowania herbaty

Martyna Wojciechowska zachęca do kupowania herbaty Przylądek Nadziei producenta Czas na Herbatę (fot. screen Facebook/Martyna Wojciechowska)

Martyna Wojciechowska, dyrektor programowa Travel Channel, prowadząca w TVN program "Kobieta na krańcu świata", promuje Czas na Herbatę w ramach akcji z Fundacją Przylądek Nadziei. 

Wojciechowska jest wieloletnią ambasadorką Fundacji Przylądek Nadziei, która pomaga fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Akcja polega na tym, że za każdy sprzedany kilogram zielonej herbaty Przylądek Nadziei jej producent Czas na Herbatę przekazuje 50 zł na Fundację Przylądek Nadziei.

(IKO, 04.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo