Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KNF w kampanii za ponad 2 mln zł przestrzega przed kryptowalutami

Kampania prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, radiowych i w internecie (fot. materiały prasowe)

Komisja Nadzoru Finansowego wraz z Ministerstwem Finansów, Narodowym Bankiem Polskim i Policją prowadzi kampanię społeczną, w której ostrzega przed ryzykiem związanym z inwestowaniem w kryptowaluty. 

Kampania "A Ty kim będziesz, kiedy bańka pęknie?" rozpoczęła się 1 czerwca. KNF przestrzega w niej przed inwestowaniem w kryptowaluty i na rynku forex, a także apeluje do inwestorów, aby nie ufali podmiotom oferującym "łatwe, pewne i wysokie zyski".

Spoty emitowane są w stacjach telewizyjnych, radiowych i w internecie. Ponadto w wybranych urzędach skarbowych i w komendach policji będą wywieszone plakaty.

Jak poinformował "Dziennik Gazeta Prawna", KNF przeznaczyła na spoty radiowe i telewizyjne blisko 1,75 mln zł, a na spoty internetowe 615 tys. zł.  

(IKO, 01.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.