KNF w kampanii za ponad 2 mln zł przestrzega przed kryptowalutami
Kampania prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, radiowych i w internecie (fot. materiały prasowe)
Komisja Nadzoru Finansowego wraz z Ministerstwem Finansów, Narodowym Bankiem Polskim i Policją prowadzi kampanię społeczną, w której ostrzega przed ryzykiem związanym z inwestowaniem w kryptowaluty.
Kampania "A Ty kim będziesz, kiedy bańka pęknie?" rozpoczęła się 1 czerwca. KNF przestrzega w niej przed inwestowaniem w kryptowaluty i na rynku forex, a także apeluje do inwestorów, aby nie ufali podmiotom oferującym "łatwe, pewne i wysokie zyski".
Spoty emitowane są w stacjach telewizyjnych, radiowych i w internecie. Ponadto w wybranych urzędach skarbowych i w komendach policji będą wywieszone plakaty.
Jak poinformował "Dziennik Gazeta Prawna", KNF przeznaczyła na spoty radiowe i telewizyjne blisko 1,75 mln zł, a na spoty internetowe 615 tys. zł.
(IKO, 01.06.2018)