Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Super Express” zmienił winietę

"Super Express" po raz pierwszy ukazał się z nową winietą 1 czerwca

Dziennik „Super Express” (ZPR Media) od 1 czerwca ma nowy logotyp, ujednolicony dla wydania drukowanego oraz portalu internetowego.

Wydawca zdecydował się zastosować węższy od dotychczasowego krój liter w winiecie. „Lifting ma na celu odświeżenie i unowocześnienie logotypu »Super Expressu«, nie niszcząc jego rozpoznawalności i czerpiąc z długoletniego dziedzictwa. Zgodnie ze strategią »digital first« marka Super Express ma być jeszcze bardziej rozpoznawalna w Internecie, dlatego ujednolicono logotyp w gazecie i w sieci” – informuje w komunikacie Piotr Dąbrowski, dyrektor artystyczny Grupy Super Express.

Pod koniec maja br. wydawca wprowadził też zmiany w układzie serwisu internetowego Se.pl.

W pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wyniosła 125 364 egz. (dane ZKDP).

(PAZ, 01.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.