Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook oznacza reklamy polityczne

Reklamy zawierające treści o charakterze politycznym, które są wyświetlane amerykańskim użytkownikom, są wyraźnie opisane (fot. pixabay.com)

Facebook wprowadził zmiany w regulaminie publikowania reklam, dodając oznaczenia reklam o charakterze politycznym.

Od teraz wszystkie reklamy zawierające treści o charakterze politycznym, które są wyświetlane amerykańskim użytkownikom serwisu, są wyraźnie opisane. Poza wskazaniem politycznego przekazu reklamy obok niej jest również prezentowana informacja o osobie, firmie lub stowarzyszeniu, które sfinansowało kampanię.

Nową formą oznaczania objęte zostaną nie tylko kampanie ugrupowań politycznych, ale również m.in. kampanie społeczne, o politycznym wydźwięku.

We wrześniu ub.r. Facebook przyznał, że w czasie kampanii prezydenckiej w USA opublikował 3 tys. reklam o charakterze politycznym, których zleceniodawcami byli pochodzący z Rosji właściciele ponad 470 nieautentycznych kont łamiących wewnętrzne regulaminy Facebooka.

(LL, 01.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.