Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 30, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tytus Klepacz rozstaje się z O&M dzień po zwycięstwie w konkursie KTR

Tytus Klepacz (fot. Ogilvy.pl)

Agencja Ogilvy & Mather rozstała się z Tytusem Klepaczem, executive creative directorem, dzień po tym jak odebrał on wraz z zespołem nagrodę Agencji Roku na konkursie KTR. Maciej Twardowski, dotychczasowy executive creative director Ogilvy & Mather, od 1 czerwca będzie sam kierował zespołem kreacji całej grupy Ogilvy w Polsce.

Tytus Klepacz dołączył do O&M w listopadzie 2016 roku. Przeszedł z agencji DDB & tribal, w której pracował od października 2014 roku. Od 2012 roku był zatrudniony w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt jako associate creative director. Wcześniej Klepacz był senior copywriterem w Change Integrated, skąd przeniósł się do Euro RSCG Digital (Havas Digital) na stanowisko dyrektora kreacji.

Maciej Twardowski pracę w O&M rozpoczął w listopadzie 2016 roku. Wcześniej, od 2010 roku, pracował w dziale kreacji DDB Warszawa (obecnie DDB & tribal) jako senior art director. Był też art directorem w agencjach Wunderman i Young & Rubicam.

W rozstrzygniętym w poniedziałek 28 maja konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR) Ogilvy & Mather została Agencją Roku, zdobyła dwie złote statuetki i nagrodę Best of Facebook @ KTR 2018 za kampanię społeczną dla Greenpeace pt. "Do ostatniego drzewa".

Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB & tribal, nie jest zdziwiony zakończeniem współpracy z Klepaczem. - Tytus to jeden z najzdolniejszych kreatywnych, ale jest też wyjątkowo bezkompromisowy. Spodziewam się, że na tym tle mogło w agencji dojść do tarć - mówi Gutkowski.

Z Tytusem Klepaczem nie udało się nam skontaktować.

Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny i współwłaściciel agencji Lvov, zauważa, że sukces na konkursie kreatywnym nie jest obecnie miarą powodzenia rynkowego.  - Wiele już było takich przypadków, że agencja zostaje głównym zwycięzcą jakiegoś konkursu, a potem traci klientów lub najważniejszych członków zespołu - przypomina Dagiel.

Agencje Ogilvy & Mather Poland i J. Walter Thompson Lemon Sky (obie należą do WPP) łączą się w Polsce. Proces ich fuzji rozpoczął się 1 kwietnia i ma potrwać do końca 2018 roku. Obie agencje zatrudniają po ok. 100 osób, firmy obecnie łączą swoje biura i na początku czerwca mają mieć wspólną siedzibę. Łączenie struktur agencji powoduje dublowanie się niektórych stanowisk i wynikającą z tego redukcję zatrudnienia. Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak, dyrektorki kreatywne, rozstały się już z J. Walter Thompson. Zwolnione przez nie stanowiska nie będą ponownie obsadzane. - Przed nami kolejny rozdział i wyzwania z nim związane, głównie wynikające z połączenia agencji Ogilvy z JWT - stwierdza Agnieszka Wasilewska, managing director grupy Ogilvy w Polsce.

(AMS, 30.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.