Kabarety przyciągnęły najwięcej widzów podczas Polsat Superhit Festiwal
Festiwal przyciągnął więcej widzów niż rok temu (fot. Polsat.pl)
Średnio 2,49 mln widzów oglądało w Polsacie transmisję Polsat Superhit Festiwal – o 64,5 tys. więcej niż ubiegłoroczną edycję.
Polsat, pokazując imprezę w dniach 25-27 maja, osiągnął 20,86 proc. udziału w rynku i był liderem w tym paśmie. Udział TVP 1 wyniósł 10,76 proc., TVP 2 – 7,13 proc., TVN – 6,67 proc. W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) Polsat uzyskał 22,45 proc.
Najwięcej widzów – 3,32 mln – przyciągnął ostatni dzień, kiedy odbył się "Sopocki hit kabaretowy". Pierwszy dzień ("Koncert platynowy" i recital Sylwii Grzeszczak) śledziło średnio 2,14 mln widzów, a drugi ("Radiowy przebój roku" i jubileusz Michała Bajora) – 1,99 mln widzów.
Polsat z reklam wokół Polsat Superhit Festiwal mógł uzyskać 17,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Zeszłoroczna edycja imprezy przyciągnęła do Polsatu średnio 2,43 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 29.05.2018)