Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 29, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogilvy & Mather, Papaya Films, Televisor, Grupa Żywiec najlepsze w konkursie KTR

Nagrody w konkursie KTR wręczono po raz piętnasty (fot. materiały prasowe)

W tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR) Agencją Roku została Ogilvy & Mather, a tytuł Reklamodawcy Roku przyznano Grupie Żywiec. Papaya Films zdobyła tytuł Domu Produkcyjnego Roku, a Televisor – Studia Postprodukcyjnego Roku.

Podczas gali KTR wręczono 18 złotych nagród, 47 srebrnych i 73 brązowe. Złote miecze trafiły do: Agencji 2012 za kampanię "Godzina jazdy na wózku", Brain za kampanię "Nie widać", Brasil za "Netiokrację", Grey Group Poland za kartkę wentylacyjną, Ogilvy & Mather za kampanię "Do ostatniego drzewa" (dwa złota), Pangenerator za Hash2ash (dwa złota), Warsaw Creatives za "I love You Cindy", Bardzo i Moon za "Lemoniadę", Brain i Papaya Films za "Nie widać", Duda Polska i Paweł Jońca za "Biedronka smakuje domem", "Kukbuk" za "Zmysłownik Kukbuka", Makata Creative Group za kampanię "Kas Kryst wiosna-lato 2018", Partyka/takie.pany za teledysk "Kanterstrajk" (dwa złota), Televisor za Jetlagz "Roppongi boys", Mateusz Machalski za projekt Bona Nova. 

Spośród prac nagrodzonych złotem wybrano najlepsze w czterech kategoriach. Agencja Ogilvy & Mather otrzymała nagrodę Best of Charity za kampanię "Do ostatniego drzewa", przygotowaną dla Greenpeace Polska. Nagrodę Best of Craft przyznano za teledysk "Kanterstrajk" Partyka/takie.pany dla Fisz Emade Tworzywo. Tytuł Best of Design otrzymał projekt typograficzny Bona Nova, stworzony przez Mateusza Machalskiego we współpracy z Andrzejem Heidrichem. Nagrodę Best of Communication otrzymała kampania "Nie widać", zrealizowana przez agencję Brain dla ING Banku Śląskiego.

W konkursie specjalnym nagrodę Best of Facebook @ KTR 2018 przyznano za kampanie: "Do ostatniego drzewa" (złoto dla Ogilvy & Mather), "Walentynkowe biuro tłumaczeń" (brąz dla Saatchi & Saatchi IS) i "Podziękowania 180hb" (brąz dla 180heartbeats+JvM – Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający agencji przez blisko trzy godziny dziękował fanom za lajki).

Wręczono również nagrody w konkursie Young Creatives Cannes. W kategorii Design wygrały Agnieszka Grajda i Karolina Pasek z Communication Unlimited; w kategorii Film - Paweł Murawski i Bartosz Bulak z Publicis DWL; w kategorii Digital - Aleksandra Berka z They.pl i Patrycja Rogacz z Melting Pot; w kategorii Print - Dzmitry Vilchytski i Olga Krasnodębska z Change Serviceplan; w kategorii PR - Karolina Sirko i Karolina Partyka z 24/7Communication; w kategorii Clients - Marta Legutko i Olga Gralińska z Play.

Zarząd konkursu KTR ustanowił w tym roku nagrodę Hall of Fame, którą przyznał za całokształt pracy twórcom najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej. Pierwszymi laureatami tej nagrody zostali Kot Przybora i Iwo Zaniewski, twórcy, właściciele i dyrektorzy kreatywni agencji PZL oraz Teresa Zielińska, creative traffic manager w agencji Walk.

Organizatorem konkursu kierowanego do agencji mediowych, ATL, BTL, PR, event marketingu, interactive jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Gala wręczenia nagród odbyła się 28 maja w Warszawie.

(IKO, 29.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.