Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa K2 pierwszy kwartał zakończyła zyskiem

Grupa K2 w pierwszym kwartale 2018 roku zwiększyła przychody w porównaniu z pierwszym kwartałem 2017 roku. Wypracowała niewielki zysk netto, ale wynik EBITDA ma mniejszy. 

W pierwszym kwartale br. Grupa K2 uzyskała 26,1 mln zł przychodu (wzrost o 5,33 proc. rok do roku) i 105 tys. zł zysku netto (wobec 55 tys. zł straty rok wcześniej). Wynika EBITDA to 1,5 mln zł (spadek o 3,05 proc.).

Największe przychody miał segment agencyjny - 11,1 mln zł (wzrost o 25,9 proc.). Przychody segmentu mediowego zmalały o 8,5 proc., do 10,7 mln zł. Segment infrastrukturalny przyniósł grupie 3 mln zł przychodu (o 12,1 proc. więcej), a segment rozwiązań IT - 3,1 mln zł (o 25,6 proc. więcej).

Agencja nawiązała współpracę z siecią hotelową Puro Hotels, dla której rozpoczęła tworzenie komunikacji w mediach digitalowych. Do grona klientów segmentu mediowego Grupy K2 (K2 Media i K2 Search) dołączyły m.in. Sweetsen.pl, Filofarm, Puro.
W skład Grupy K2 wchodzą marki: Agencja K2, K2 Media, K2 Search, Fabrity, Oktawave.

(JOK, 27.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.