Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 05, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Young & Rubicam obsłuży "Echa Miasta"

Agencja reklamowa Young & Rubicam Brands wygrała przetarg reklamowy na przygotowanie kampanii bezpłatnej gazety "Echo Miasta" (Media4mat).

W przetargu oprócz zwycięzcy brały udział cztery agencje reklamowe: GPD, Great Open House i Schulz. Young & Rubicam Brands przygotuje kampanię, której celem będzie wzmocnienie wizerunku gazety i zwiększenie świadomości marki. Działania ruszą we wrześniu i potrwają miesiąc, obejmą zewnętrzne nośniki wielkoformatowe. Media zaplanuje Mediaedge:cia. Kampanię ATL wesprą działania BTL, które zrealizuje Great Open House. ”Echo Miasta” ukazuje się w poniedziałki i w czwartki w siedmiu miastach Polski.

(MAZ, 05.07.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.