Główne serwisy sportowe traciły użytkowników w kwietniu, zyskiwały piłkarskie
(fot. pixabay.com)
Wszystkie główne serwisy sportowe odnotowały w kwietniu 2018 roku spadek liczby użytkowników w stosunku do poprzedniego miesiąca. Zyskały natomiast mniejsze serwisy o piłce nożnej, zwłaszcza 90minut.pl, który podwoił w tym okresie liczbę użytkowników. Na pozycji lidera utrzymuje się serwis Sportowefakty.wp.pl - wynika z danych PBI/Gemius.
W kwietniu 2018 roku Sportowefakty.wp.pl miały 5,38 mln realnych użytkowników (spadek o 946 tys. wobec marca br.). W pierwszej dziesiątce pod względem liczby użytkowników znalazły się też: Sport.onet.pl - 4,8 mln (spadek o 969 tys.), Eurosport.interia.pl - 2,7 mln (spadek o 568 tys.), Sport.pl - 2,65 mln (spadek o 605 tys.) i Przegladsportowy.pl - 2,59 mln (spadek o 528 tys.).
Dalej były: Polsatsport.pl - 1,32 mln (wzrost o 183 tys.), 90minut.pl - 1,24 mln (wzrost o 655 tys.), Sport.tvp.pl - 1,05 mln (spadek o 586 tys.), Flashscore.pl - 1,03 mln (wzrost o 13 tys.) i Meczyki.pl - 1,02 mln (wzrost o 266 tys.).
(MK, 25.05.2018)