Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 24, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polish Luxury Market Summit 2018: produkty luksusowe nie muszą bać się digitalu

Wydarzeniem Polish Luxury Market Summit 2018 było wystąpienie Johna Peetersa z agencji Holition

Wydarzeniem trzeciej edycji Polish Luxury Market Summit było wystąpienie Johna Peetersa z agencji Holition, który wyjaśniał, jak stosować nowe technologie, by w promocji nie zagubić wyjątkowości produktu luksusowego.

Konferencję zorganizowaną 23 maja w warszawskiej Villi Foksal otworzyło wystąpienie Beaty Orkwiszewskiej i Anny Kuropatwy z LuxHub (Havas Media Group). Zaprezentowały wyniki badań na temat tego, co odbiorcy treści kontentmarketingowych w branży luksusowej uważają za atrakcyjne. Wśród tych najbardziej atrakcyjnych wymieniły m.in. materiał o zastosowaniu dronów zamiast modelek na pokazach mody; trend tworzenia wysokobudżetowych reklamowych etiud filmowych (Burberry, BMW), które treścią, rozmachem realizacyjnym i zatrudnieniem najlepszych aktorów zachwycają odbiorców; prezentacje storytellingowe na temat historii marki luksusowej; projekty dotykające sztuki, jak Burberry Acoustic – wspieranie młodych talentów muzycznych, które potem występują na pokazach mody (osiągnięto najwyższy poziom wzruszenia wśród badanych); wideoporadniki, które wprawdzie są typowe dla marek popularnych i mogą się szybko znudzić, ale powodują wysoki stopień reakcji klientów.

- Kontentu jest na świecie tak dużo, że warto przed jego publikacją zbadać, jaki jego rodzaj da najbardziej pożądane efekty - radziły przedstawicielki LuxHub.

Wydarzeniem Polish Luxury Market Summit 2018 było wystąpienie Johna Peetersa z agencji brytyjskiej Holition. Wyjaśniał on, co zrobić, by produkty luksusowe podczas promocji digitalowej nie odchodziły w cień i nie kryły się za ekranami. Podawał przykłady marek Tissot i Boucheron - zastosowały one ekrany i zakładane na rękę papierowe opaski imitujące zegarek, które ekran przed sklepem rozpoznawał i w technologii augmented reality zamieniał na realistyczny obraz promowanych modeli dobranych do klienta. Akcja przyniosła doskonałe wyniki sprzedażowe i wzrost rozpoznawalności marek, ale przede wszystkim przełamała obawy wielu klientów, którzy wahali się, czy wchodzić do sklepów z produktami z najwyższej półki.

Na podobny pomysł wpadł producent Uniqlo - mężczyznom, którzy założyli w sklepie kurtkę, ekran umieszczony jak naścienne lustro zamieniał jej kolory na wszystkie dostępne w sklepie. Peeters pokazywał też zastosowanie magicznych luster w sklepach kosmetycznych: dobierają kolory makijażu do danego typu urody. Mówił o aplikacjach, które przerabiają zdjęcie osoby o dobrym makijażu, potrafiąc pokazać, jak inna klientka będzie wyglądała po jego zastosowaniu. Program dopełniły dwa panele dyskusyjne i wystąpienia przedstawiciele obecnych w Polsce marek luksusowych.

Organizatorem konferencji była ESSE Media, agencja specjalizująca się w marketingu dóbr luksusowych, wydająca cykliczny przewodnik "Book Of Luxury". Partnerami konferencji były: LuxHub Havas Media, Villa la Fleur, Just Cars Club, Stara Wędzarnia, GPoland Group, Villa Foksal, Visau Multimedia, Good Taste Agency, Grupa Vidoqu. Patroni medialni: "Press", Golf Channel, PRoto.pl, Business & Prestige, Ewa & Wnętrze, "Warsaw Business Journal", "Book Of Luxury".

(CP, 24.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.