Dział: INTERNET

Dodano: Maj 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niezalezna.pl apeluje do czytelników o pomoc w mediach społecznościowych

Niezalezna.pl zwraca się do czytelników o promowanie w mediach społecznościowych tekstów tego serwisu, a także Telewizjarepublika.pl, Gazetapolska.pl i Gpcodziennie.pl.

Niezalezna.pl zauważa, że serwisy społecznościowe zmniejszają zasięgi postów tworzonych przez media. „Jeszcze rok temu pojawienie się tekstu na profilu Niezależna.pl oznaczało, że docierał on do 250 tys. osób. Dziś treść dociera zaledwie do… 5 tys. Co najbardziej zaskakujące, nie wiadomo, na jakiej podstawie dokonuje się wyboru użytkowników, do których ta treść dociera” - czytamy w serwisie.

Dlatego serwis instruuje: „Podoba Ci się tekst, który przeczytałeś na naszej stronie i chcesz, by przeczytali go też inni? Teraz to nic prostszego - wystarczy kliknąć na logo Twittera lub Facebooka na jednym z przycisków!”.

(MAK, 23.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 24, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magdalena Birecka przechodzi z Dziennik.pl do Tokfm.pl

W Tok FM Magdalena Birecka z początkiem lipca obejmie stanowisko szefa produktu cyfrowego (screen tokfm.pl)

Magdalena Birecka, szefowa Dziennik.pl i wydawca serwisów internetowych Info Biznes, przechodzi do Tokfm.pl - dowiedział się "Presserwis".

W serwisie radia Tok FM Magdalena Birecka z początkiem lipca obejmie stanowisko szefa produktu cyfrowego. W Dziennik.pl pracuje od 2006 roku, a serwisem zaczęła kierować w 2012 roku. Pod koniec 2016 roku awansowała na stanowisko wydawcy serwisów internetowych w Infor Biznes.

- Jeszcze nie wiadomo, kto zastąpi Magdę Birecką. Trwają rozmowy - informuje Mirosława Piotrowska, PR manager Infor Biznes.

(KOZ, 24.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo