Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bogusława Sławińska na czele działu sprzedaży korporacyjnej w Multikino Media

Bogusława Sławińska awansowała w Multikino Media (fot. materiały prasowe)

Bogusława Sławińska awansowała z event managera na stanowisko kierownika działu sprzedaży korporacyjnej w Multikino Media. Zastąpiła Mariusza Galewskiego, który rozstał się z firmą.

Oprócz zarządzania działem sprzedaży korporacyjnej Sławińska zajmuje się organizacją festiwali i uroczystych premier filmowych, które odbywają się w kinach sieci Multikino. Z firmą związana jest od 2015 roku. Zaczynała na stanowisku event managera. Wcześniej pracowała jako specjalista ds. sprzedaży i marketingu w Businessman Institute.

Do działu sprzedaży korporacyjnej na stanowisko event managera dołączył Michał Fortowski, związany z Multikinem od 2013 roku.

(AMS, 22.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

G.F. Darwin w spocie przygotowanym przez Saatchi & Saatchi dla Ikei

Spot zatytułowany jest "Potwory spod kanapy cz. 2" (screen: YouTube.com)

Twórcy kanału G.F. Darwin wystąpili w reklamie Ikei, do której kreację przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi IS.

W spocie "Potwory spod kanapy cz. 2", wyreżyserowanym przez Wojciecha Jeżowskiego z Dreamers Talents, zagrali Marek Hucz i Jan Jurkowski, twórcy kanału G.F. Darwin na YouTube. Grani przez nich bohaterowie uczestniczyli w wypoczynkowej sesji ASMR, a ich zadaniem było zrelaksowanie się m.in. poprzez pocieranie materiałów (promocja mebli i akcesoriów Ikei).

Działania reklamowe prowadzone są w internecie. Za produkcję odpowiada studio Tank, a za udźwiękowienie – Ztudio & Burza.

W 2016 roku G.F. Darwin stworzył serię "Zakazane spoty Darwina", w ramach której opublikował reklamę Ikei "Potwory z szafy!", która ma 869 tys. wyświetleń na YouTube.

(IKO, 22.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo