Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Maj 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dźwigacze kultury 2018 w październiku

Jak napisać wniosek, znaleźć sponsora, stworzyć markę? Jak zbudować narrację i przyciągnąć media? Jak wykreować nowy festiwal? O kulturze rozpiętej między marzeniem i budżetem, ale też łączącej terytoria i środowiska będzie mowa podczas październikowej konferencji Dźwigacze kultury 2018.

Zaproszenie do udziału w konferencji przyjęli m.in prof. Piotr Sztompka, który wygłosi tegoroczny wykład inauguracyjny: Kultura fundamentem wspólnoty, koordynatorka Nottingham UNESCO City of Literature Sandeep Mahal, konsultantka biznesowa Alicja Moszyńska oraz hiszpański kolekcjoner sztuki i autorytet w dziedzinie reklamy Luis Bassat.

Podczas konferencji zorganizowane zostaną warsztaty: jak napisać wniosek o grant, znaleźć sponsora, stworzyć markę, jak zbudować odpowiednią narrację i przyciągnąć ogólnopolskie media do wydarzeń o wymiarze lokalnym, jak wykreować znaczący festiwal w małym mieście. Więcej informacji o konferencji można znaleźć tutaj.

(CP, 21.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Maj 24, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rząd wydał ponad 600 tys. zł na doradztwo ws. mediów społecznościowych

KPRM wypłaciła 611 tys. zł firmie WHITES za „usługę doradczo-konsultacyjną z zakresu prowadzenia i optymalizacji kampanii online" (fot. KPRM/ Flickr.com/premierrp)

Fundacja ePaństwo zapytała kancelarię premiera o wydatki na działania PR i marketingowe. Odpowiedź przyszła – jak podkreśla fundacja - po bardzo długim czasie i wymianie wielu pism. Okazuje się, że najwięcej między wrześniem 2017 a lutym 2018 roku KPRM wydała na doradztwo z zakresu prowadzenia kampanii m.in. w Google, Facebooku i YouTube – ponad 600 tys. zł.

Fundacja ePaństwo komentuje, że choć w PR-owych i marketingowych wydatkach Kancelarii Prezesa Rady Ministrów nie ma nic szokującego, to mogą one stanowić przyczynek do dyskusji o tym czy i w jakim zakresie władza powinna za publiczne pieniądze budować markę swoją i swoich urzędników.

KPRM wydała ponad 600 tys. zł na doradztwo ws. social mediów

Jak wynika z opublikowanego zestawienia, KPRM wypłaciła 611 tys. zł firmie WHITES Sp. z o.o. za „usługę doradczo-konsultacyjną z zakresu prowadzenia i optymalizacji kampanii online takich jak Google AdWords, Google Display Network, Facebook Ads, You Tube i mailingi. To największa pozycja w zestawieniu. 

Firma Mediafot otrzymała 103 tys. zł za „zapewnienie obsługi fotograficznej i wykonywanie dokumentacji fotograficznej z udziałem PRM oraz wybranych wydarzeń z udziałem członków RM w okresie od 01.02.2018 do 31.01.2019”.

96 tys. zł zapłacono firmie Green Beam Design Jacek Chojczak za organizację "Gali wręczenia Nagród PRM za wyróżnione rozprawy doktorskie, dokonania naukowe będące podstawą nadania stopnia doktora habilitowanego, dorobek naukowy lub artystyczny oraz dokonania naukowo-technicznego w 2017".

Fundacja zwraca uwagę, że zestawienie potwierdza również informacje ujawnione wcześniej przez media, że poniesiono koszt około 10 tysięcy złotych na stworzenie strony mlodypremier.gov.pl, która nie działa.

Pełne zestawienie, publikowane przez ePaństwo, poniżej:

Press

Na początku kwietnia portal Gazeta.pl opisał, że w latach 2016-2017 KPRM wydała ponad 873 tys. zł na działania z zakresu public relations i marketingu. Największą ujawnioną wtedy kwotę - 200 tys. zł - otrzymała spółka Level Sp. z o. o. za "przygotowanie i produkcję materiałów programowych przeznaczonych do emisji w telewizji, radiu i internecie, w związku z realizacją rządowego programu Rodzina 500+".

RAQ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo