Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Havas Media Group Conference o zmianach w komunikacji

23 maja w warszawskiej Hali Gwardii odbędzie się 11. edycja Havas Media Group Conference. W tym roku wydarzenie odbywa się pod hasłem Are you ready to change?, a zaproszeni goście będą rozmawiać o zmianie w komunikacji związanej z globalną transformacją digitalową.

Podczas konferencji w tematykę zmiany w biznesie wprowadzi gości Anna Jakubowski, specjalistka od strategii oraz rozwoju biznesu z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach. Następnie Alicja Cybulska, Intelligence Director w Havas Media Group opowie o zmianie w komunikacji marketingowej w oparciu o wnioski płynące z badań. Sagi Chemetz z Havas Blink, jeden z pierwszych aktywistów social mediowych w Izraelu, będzie mówić o wielkim potencjale kontentu w społecznościach. Wśród zaproszonych prelegentów są również Frédéric Josué, globalny dyrektor 18 Havas, który opowie o technologii voice search, zmieniającej podejście do wyszukiwania informacji w środowisku digitalowym czy Lawrence Taylor (Global Managing Director), odpowiedzialny za globalny rozwój wszystkich digitalowych jednostek w grupie Havas.

Podczas konferencji odbędą się także trzy tematyczne panele dyskusyjne. Pierwszy z nich, Historie, które wszyscy kochamy, poprowadzi Anna Kuropatwa (Strategy&Insights Director) i będzie dotyczyć storytellingu oraz wartości angażującego kontentu. Drugi, Biznes, który mówi, poprowadzi Dominik Komar, Head of 18 Havas Warsaw i będzie związany z technologią voice search. Ostatni z nich poprowadzi Wiola Łada-Szewczenko, Head of Ecselis & DBI Poland pod hasłem: Niecodzienne opowieści o danych.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć tutaj.

(CP, 21.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bogusława Sławińska na czele działu sprzedaży korporacyjnej w Multikino Media

Bogusława Sławińska awansowała w Multikino Media (fot. materiały prasowe)

Bogusława Sławińska awansowała z event managera na stanowisko kierownika działu sprzedaży korporacyjnej w Multikino Media. Zastąpiła Mariusza Galewskiego, który rozstał się z firmą.

Oprócz zarządzania działem sprzedaży korporacyjnej Sławińska zajmuje się organizacją festiwali i uroczystych premier filmowych, które odbywają się w kinach sieci Multikino. Z firmą związana jest od 2015 roku. Zaczynała na stanowisku event managera. Wcześniej pracowała jako specjalista ds. sprzedaży i marketingu w Businessman Institute.

Do działu sprzedaży korporacyjnej na stanowisko event managera dołączył Michał Fortowski, związany z Multikinem od 2013 roku.

(AMS, 22.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo