Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LifeTube pozyskała do sieci rapera KęKę

(fot. YouTube)

Raper KęKę, czyli Piotr Siara dołączył do sieci partnerskiej LifeTube, która rozwija ofertę kanałów muzycznych.

LifeTube odpowiada za pomoc w prowadzeniu należącego do KęKę kanału Takie Rzeczy Label na YouTube (344 tys. subskrypcji), jego optymalizację, prowadzenie Q&A. - Staramy się zainteresować reklamodawców jego osobą, dzięki czemu będzie mógł jeszcze szybciej rozwijać się jako artysta. Kękę jest szczery w tym, co robi i tym zdobywa uznanie słuchaczy - jeszcze pięć lat temu znany był tylko nielicznym. Dzisiaj odbiera platynowe płyty - mówi Anna Wójcik, senior account manager-music, która w LifeTube odpowiada za rozwój oferty kanałów muzycznych, ich optymalizację i monetyzację.
LifeTube opiekuje się kanałami muzycznymi w zakresie managementu, w tym pomaga twórcom w rozmowach z wytwórniami muzycznymi czy w tworzeni koncepcji albumów, a także wspiera zrzeszonych w sieci youtuberów w rozpoczęciu kariery muzycznej.

(IKO, 21.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Havas Media Group Conference o zmianach w komunikacji

23 maja w warszawskiej Hali Gwardii odbędzie się 11. edycja Havas Media Group Conference. W tym roku wydarzenie odbywa się pod hasłem Are you ready to change?, a zaproszeni goście będą rozmawiać o zmianie w komunikacji związanej z globalną transformacją digitalową.

Podczas konferencji w tematykę zmiany w biznesie wprowadzi gości Anna Jakubowski, specjalistka od strategii oraz rozwoju biznesu z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach. Następnie Alicja Cybulska, Intelligence Director w Havas Media Group opowie o zmianie w komunikacji marketingowej w oparciu o wnioski płynące z badań. Sagi Chemetz z Havas Blink, jeden z pierwszych aktywistów social mediowych w Izraelu, będzie mówić o wielkim potencjale kontentu w społecznościach. Wśród zaproszonych prelegentów są również Frédéric Josué, globalny dyrektor 18 Havas, który opowie o technologii voice search, zmieniającej podejście do wyszukiwania informacji w środowisku digitalowym czy Lawrence Taylor (Global Managing Director), odpowiedzialny za globalny rozwój wszystkich digitalowych jednostek w grupie Havas.

Podczas konferencji odbędą się także trzy tematyczne panele dyskusyjne. Pierwszy z nich, Historie, które wszyscy kochamy, poprowadzi Anna Kuropatwa (Strategy&Insights Director) i będzie dotyczyć storytellingu oraz wartości angażującego kontentu. Drugi, Biznes, który mówi, poprowadzi Dominik Komar, Head of 18 Havas Warsaw i będzie związany z technologią voice search. Ostatni z nich poprowadzi Wiola Łada-Szewczenko, Head of Ecselis & DBI Poland pod hasłem: Niecodzienne opowieści o danych.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć tutaj.

(CP, 21.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo