Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook pracuje nad wyszukiwarką influencerów

(fot. Pixabay.com)

Facebook pracuje nad narzędziem, które pozwoli reklamodawcom na łatwe dotarcie do odpowiednich influencerów.

Dzięki wyszukiwarce reklamodawcy będą mogli szybko dotrzeć do influencerów oddziaływających na interesujące ich grupy demograficzne. Narzędzie będzie posiadać rozbudowane możliwości filtrowania obejmujące m.in. kryteria demograficzne i geograficzne. Korzystanie z niego ma być bezpłatne. Facebook liczy, że wyszukiwarka przyczyni się do zwiększenia jego wpływów reklamowych.

(LL, 21.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.