Łukasz Głombicki założył agencję Whisky Media, ale nie ujawnia z kim
Łukasz Głombicki jest współwłaścicielem Whisky Media (fot. materiały prasowe)
Łukasz Głombicki, dotychczasowy head of communications LifeTube, odszedł z tej sieci partnerskiej i założył agencję Whisky Media.
Głombicki jest prezesem i współwłaścicielem spółki, której większościowym udziałowcem został inwestor spoza branży mediowej. Whisky Media nie podaje, kto nim jest.
Agencja Whisky Media zajmuje się działaniami digital (tworzenie i optymalizacja stron internetowych, media społecznościowe i komunikacja), tworzeniem treści i wideo. Obecnie w firmie pracuje sześć osób, a w najbliższych miesiącach ma ich być około 15. Z Whisky Media współpracuje duet kreatywny Patryk Bryliński i Maciej Kaczyński, m.in. twórcy profilu Facecje na Facebooku, autorzy bloga Zmemłani.
W LifeTube obowiązki head of communications pełni chwilowo Kamil Bolek, dyrektor marketingu tej sieci. LifeTube nie szuka nowego szefa komunikacji, lecz specjalisty od PR.
(IKO, 18.05.2018)