Saturn i MediaMarkt pod wspólnym szyldem
Sieć MediaMarkt obejmuje 63 placówki handlowe (fot. materiały prasowe)
Saturn Polska poinformował o planach połączenia swoich sieci handlowych MediaMarkt i Saturn pod wspólnym szyldem MediaMarkt.
Firma nie ujawnia kto zajmie się obsługą nowej marki. Dotychczas za obsługę kreatywno-strategicznej MediaMarkt odpowiadała agencja Heart & Brain. W kampanii jej autorstwa role odgrywają bohaterowie komiksu "Tytus, Romek i A'Tomek".
Z kolei za ostatnią kampanię "Technologia tak ma!" marki Saturn odpowiadała agencja K2 . W kampanię wizerunkową marka zaangażowała dziennikarza Wojciecha Manna oraz aktora Marcela Borowca. Za działania PR odpowiada agencja TBWA PR.
Obecnie w Polsce funkcjonują 22 sklepy Saturn oraz platforma on-line saturn.pl. Sieć MediaMarkt obejmuje 63 placówki handlowe i sklep internetowy mediamarkt.pl. Proces łączenia sieci potrwa do końca września 2018 roku.
Więcej w "Presserwisie"
(JOK, 17.05.2018)