Dział: INTERNET

Dodano: Maj 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Gonciarz otwiera w Polsce oddział swojego japońskiego studia (wideo)

(screen z YouTube)

Youtuber Krzysztof Gonciarz, który w Japonii prowadzi studio produkcyjne Media, poinformował, że otwiera w Polsce jego oddział.

Gonciarz poinformował o tym m.in. zamieszczając materiał na YouTube. Pokazał w nim rejs statkiem po Wiśle, jaki zorganizował dla partnerów biznesowych. Tofu Media działa w Japonii od 2014 roku.

(MAK, 16.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter chce zwalczać trolling przez ograniczanie widoczności tweetów

(fot. Pixabay.com)

Twitter chce zwalczać internetowy trolling poprzez rozszerzoną analizę tego, co się dzieje na kontach. W przypadku wykrycia określonych schematów, system będzie automatycznie ograniczać widoczność tweetów.

Algorytmy platformy będą monitorowały m.in. to, jak często użytkownicy wspominają w swoich tweetach o kontach, które ich nie obserwują, a także powiązania pomiędzy kontami (np. przypisanie wielu kont do jednego adresu IP) lub brak weryfikacji adresu mailowego. Wpisy z kont podejrzanych o trolling nie będą kasowane, ale będą automatycznie słabiej pozycjonowane, też na listach odpowiedzi - nawet gdy nie naruszą regulaminu serwisu.

Działania Twittera są odpowiedzią na zarzuty ze strony Amnesty International i innych organizacji, że napastliwe komentarze zniechęcają użytkowników (zwłaszcza kobiety i przedstawicieli mniejszości) do korzystania z platformy. Nowe rozwiązanie ma stanowić uzupełnienie dotychczasowego systemu zgłaszania naruszeń i indywidualnych blokad dostępnych dla samych użytkowników. Według przytaczanych przez agencję Reuters danych Twittera, pozyskanych podczas testów, planowane zmiany mogą ograniczyć liczbę zgłoszeń o nękaniu o 4 proc. w wypadku wyników wyszukiwania i 8 proc. w wypadku komentarzy.

Z Twittera korzysta miesięcznie 336 mln użytkowników na całym świecie.

(MK, 16.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo