Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojewódzki promuje krem do twarzy Bielenda, a Margaret maseczkę

Profil kuba_wojewodzki_official obserwuje 774 tys. osób (fot. screen profilu)

Na Instagramie Kuba Wojewódzki, prowadzący talk-show w TVN, promuje krem do twarzy "Only for man" marki Bielenda, a piosenkarka Margaret - maseczkę "Crazy Mask" - to realizacja strategii działań prowadzonych przez markę.

Bielenda od kilku lat promuje się poprzez współpracę z celebrytami, których angażuje do promowania produktów kosmetycznych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Snapchat). Są to działania projektowe, chociaż z niektórymi ponawiają współpracę, jak w przypadku Margaret, która we wtorek 15 maja opublikowała na Instagramie post z maseczką oczyszczającą "Crazy Mask" i jednocześnie promowała konkurs "#ambasadorkaBielenda2018". 10 maja Kuba Wojewódzki opublikował z kolei post zachwalający krem dla mężczyzn.
- Współpraca z artystami czy z osobowościami medialnymi stanowi część działań influencer relations, realizowanych w głównej mierze dla premier kosmetycznych czy projektów specjalnych. Są to działania regularne, których efektem jest od kilku do kilkunastu różnych rekomendacji dla danej serii produktów. Stawiamy na różnorodność budowania zasięgu, a nie koncentrujemy się na jednej osobie, ponieważ zależy nam na dotarciu do różnych grup wiekowych - mówi "Presserwisowi" Paweł Wujkowski, PR manager Cappuccino PR, agencji obsługującej Bielendę. Zaznacza, że działania z wykorzystaniem influencerów sprawdzają się, ponieważ kształtują opinię ludzi, dla których często jest to pierwszy kontakt z produktem.
Bielendę promowały w mediach społecznościowych już Joanna Krupa, Marieta Żukowska, Dominika Grosicka, Anna Wendzikowska, Dawid Woliński i Jarosław Bieniuk. Z kolei Małgorzata Foremniak w maju 2018 roku wystąpiła w kampanii reklamowej marki.

(IKO, 16.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Snapchat wprowadza sześciosekundowe reklamy, których nie można pominąć

(fot. Pixabay.com)

Snap, właściciel aplikacji Snapchat, rozpoczął w Stanach Zjednoczonych testy nowego formatu reklamowego wideo. Użytkownicy wyświetlający materiały zamieszczane w sekcji Shows będą zmuszani do oglądania sześciosekundowych spotów.

W odróżnieniu od innych reklam wyświetlanych w popularnej aplikacji, nowe spoty wyświetlane w trakcie pełnoekranowych Snapchat Shows (programów od profesjonalnych partnerów, zazwyczaj 3-5 min długości) nie mogą być pomijane. Po kliknięciu na reklamę ujawnia się jedynie pasek informujący o pozostałej długości spotu. Pierwsze tego typu reklamy poświęcone są premierom kinowym oraz gadżetom, np. smartfonom.
Doniesienia o planowanym przymuszeniu użytkowników do oglądania reklam pojawiły się jeszcze na początku kwietnia tego roku. Wcześniej wszystkie reklamy w Snapchacie można było pominąć natychmiast po ich rozpoczęciu (według największych reklamodawców średnio użytkownicy robili to już po ok. 1 sek). Wprowadzona w poniedziałek zmiana nie wpłynie na materiały publikowane przez zwykłych użytkowników.
W pierwszym kwartale 2018 roku Snap wygenerował przychody w wysokości 230,7 mln dolarów - więcej niż przed rokiem, wciąż poniżej przewidywań analityków. Wolniejszy był również przyrost liczby użytkowników. Z aplikacji korzysta obecnie 191 mln osób na całym świecie. Od ogłoszenia wyników kwartalnych 1 maja 2018 roku notowania Snapa na giełdzie NYSE utrzymują się na poziomie ok. 10-11 dol. za akcję - najgorszym w historii spółki.

(MK, 16.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo