Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzecia edycja konferencji Polish Luxury Market Summit

Polish Luxury Market Summit odbędzie się 23 maja 2018 roku (fot. materiały prasowe)

23 maja 2018 roku odbędzie się trzecia edycja konferencji Polish Luxury Market Summit. Tym razem tematem jest Mindful Luxury, czyli świadomy luksus.

Eksperci z Polski i z Europy omówią zmiany zachodzące w branży, a także zaprezentują światowe trendy. John Peeters z londyńskiej agencji Holition opowie o tym, w jaki sposób kultowe marki luksusowe i kosmetyczne wprowadzają na rynek innowacje przy użyciu storytellingu. Katarzyna Lemańska z H.E.S.A. zaprezentuje Polskę jako atrakcyjne miejsce dla marek luksusowych i zdradzi, jak zachęcać je do współpracy. Grzegorz Włodarczyk z Raffles Europejski Warsaw opowie o emocjonalnej stronie luksusu, a na temat tego, jak kreować historie i komunikować jakość wypowie się ekspert z Portugalii, Ema Gloria z Covet House, firmy, która reprezentuje luksusowe marki portugalskie z branży design.

Gość specjalny, Agnieszka Roefler, współtwórczyni największego prywatnego muzeum w Polsce – Villi la Fleur – opowie o społecznym, kulturowym i biznesowym aspekcie odpowiedzialnego kolekcjonowania sztuki. Goście wydarzenia będą mogli oglądać podczas tegorocznej konferencji wybrane dzieła pochodzące z kolekcji Villi la Fleur.

Beata Orkwiszewska i Anna Kuropatwa z Havas Media Group zaprezentują w ramach prelekcji wyniki badań dotyczące atrakcyjności treści w branży luksusowej.

W panelu dyskusyjnym na temat świadomego luksusu wezmą udział m.in.: Ewa Bałdyga z Hefra SA, Rajmund Nowak z Novvak Jewellery, Marlena Wróbel z Why Not Private Jet, Anna Theiss z Aurabilia, Tomasz Wasiucionek z GPoland, Agnieszka Smektała z Inzpirea.com. Moderatorem będzie Dominika Trawka z MarketingPremium.pl.

Polish Luxury Market Summit odbędzie się w Villi Foksal w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest ESSE Media, agencja specjalizująca się w marketingu dóbr luksusowych, wydająca cykliczny przewodnik Book Of Luxury.

Partnerami konferencji są takie firmy, jak LuxHub Havas Media, Villa la Fleur, Just Cars Club, Stara Wędzarnia, GPoland Group, Villa Foksal, Visau Multimedia, Good Taste Agency, Grupa Vidoqu.

Patronami medialnymi konferencji są: Golf Channel, Press, PRoto, Business & Prestige, Ewa & Wnętrze, Warsaw Business Journal, Book Of Luxury.

Szczegóły i formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie.

(CP, 14.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Azoty wybierze w przetargu agencję do kompleksowej obsługi

Zakłady Azotowe Kędzierzyn SA (fot. materiały prasowe)

Grupa Azoty Zakłady Chemiczne „Police" wybiera w przetargu agencję reklamową –  wynika z ustaleń "Presserwisu".

Wybrana agencja ma się zająć przygotowaniem i realizacją kampanii wizerunkowej Grupy Azoty. Przetarg ma charakter full service.

Grupa Azoty ZCH „Police" oferuje m.in.: nawozy sztuczne (m.in. Polifoska, Polidap, Polimag, Amofoska, Pulan, Zaksan, Salmag, Saletrzak), tworzywa sztuczne, pigmenty, chemikalia itp. 

Za obsługę marki Polifoska (nawozy wieloskładnikowe) odpowiada obecnie agencja S4.

(AMS, 15.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo