Bujnowska, Cybulska i Kuropatwa awansowały w Havas Media Group
Aleksandra Bujnowska awansowała na chief digital officera (fot. materiały prasowe)
Aleksandra Bujnowska została chief digital officerem w Havas Media Group. Na intelligence directora awansowała Alicja Cybulska, z kolei strategy and insights directorem została Anna Kuropatwa.
Bujnowska, Cybulska i Kuropatwa zajęły nowo utworzone stanowiska na początku maja 2018 roku. Alicja Cybulska ze strategy directora awansowała na intelligence directora w Intelligence Team, w który zmieni się dotychczasowy dział badań 3i. Całościowo odpowiada za strategię i badania dla klientów agencji oraz za bieżącą współpracę z siecią i z innymi jednostkami firmy.
Aleksandra Bujnowska, dotychczasowy digital director, jako chief digital officer zajmuje się m.in. dalszym rozwojem kompetencji, zarządzaniem i koordynacją wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Group, wyznaczaniem i wdrażaniem standardów pracy, nadzorem merytorycznym nad przetargami oraz wsparciem w pozyskiwaniu klientów digital.
Z kolei Anna Kuropatwa z data and insights directora awansowała na strategy and insights directora. W nowej roli odpowiada za projekty badawcze i strategię, w tym tworzenie strategii digitalowych z użyciem narzędzi i badań oferowanych przez Intelligence Team, takich jak Havas Story Plantation czy Concept Box.
(IKO, 09.05.2018)