Baza abonentów UPC Polska minimalnie wzrosła
Operator kablowy UPC Polska na koniec pierwszego kwartału 2018 roku miał 1,433 mln abonentów - o 0,1 proc. więcej niż na koniec pierwszego kwartału 2017 roku.
Z danych operatora wynika, że z usługi telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec marca 2018 roku 1,027 mln abonentów (o 1,6 proc. więcej, niż rok wcześniej), telewizji analogowej - 183,5 tys. (o 9,8 proc. mniej), internetu - 1,145 mln (o 3 proc. więcej), a telefonii - 634 tys. (o 0,6 proc. więcej).
Abonenci UPC Polska mieli wykupionych łącznie 2,989 mln usług (wzrost o 1,1 proc.), a w zasięgu operatora znajdowało się 3,375 mln gospodarstw domowych (wzrost o 6 proc.).
(KOZ, 09.05.2018)