Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Baza abonentów UPC Polska minimalnie wzrosła

Operator kablowy UPC Polska na koniec pierwszego kwartału 2018 roku miał 1,433 mln abonentów - o 0,1 proc. więcej niż na koniec pierwszego kwartału 2017 roku.

Z danych operatora wynika, że z usługi telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec marca 2018 roku 1,027 mln abonentów (o 1,6 proc. więcej, niż rok wcześniej), telewizji analogowej - 183,5 tys. (o 9,8 proc. mniej), internetu - 1,145 mln (o 3 proc. więcej), a telefonii - 634 tys. (o 0,6 proc. więcej).

Abonenci UPC Polska mieli wykupionych łącznie 2,989 mln usług (wzrost o 1,1 proc.), a w zasięgu operatora znajdowało się 3,375 mln gospodarstw domowych (wzrost o 6 proc.).

(KOZ, 09.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.