Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Regatach Reklamy 2018 w Sopocie weźmie udział 30 załóg

W najbliższy czwartek w Marinie Sopot oraz na przyległych wodach Zatoki Gdańskiej rozpoczną się Regaty Reklamy 2018. Akredytowało się prawie 400 osób, a do rywalizacji w zawodach żeglarskich stanie 30 załóg z firm i organizacji branżowych. Już 7 czerwca do Sopotu zjadą przedstawiciele mediów, agencji reklamowych, domów mediowych, reklamodawców oraz wielu innych firm związanych z komunikacją marketingową. 

Marek Szafarz, szef agencji Mediasplit, organizator Regat Reklamy, powiedział: „Zainteresowanie Regatami Reklamy potwierdza, że idea »letniego Zjazdu Reklamy« opartego o jachting morski się sprawdza. Połączenie rywalizacji żeglarskiej z indywidualnymi programami szkoleniowymi i integracyjnymi, luźnej atmosfery i dobrej zabawy czyni Regaty Reklamy doskonałym nieformalnym, letnim forum wymiany informacji i doświadczeń. Jako organizatorzy wierzymy, że projekt na stałe zagości w kalendarzu najważniejszych wydarzeń marketingowych i z roku na rok będziemy mogli go rozwijać na wielu płaszczyznach. Chcemy dawać wszystkim zainteresowanym uczestnikom rynku jakościową platformę, do której będzie można dobudowywać własne aktywności”

Zawody żeglarskie odbędą się w dniach 8–9 czerwca. W piątek odbędą się eliminacje, podczas których zostanie wyłonionych 10 najlepszych załóg. W sobotę powalczą one o miejsca na podium oraz atrakcyjne nagrody przygotowane przez organizatorów, sponsorów i partnerów m.in. Vistulę, Sail Racing, move.tv, Barbeitos oraz Fastline Racing Academy.

Pozostali uczestnicy Regat Reklamy będą mogli spędzić aktywnie czas w specjalnej strefie przy restauracji M15, gdzie znajdą się strefy sponsorów oraz partnerów. Każdy dzień zawodów zostanie zwieńczony wieczornymi imprezami, na których nie zabraknie profesjonalnego podsumowania zmagań żeglarskich uczestników.  

Sponsorami strategicznymi pierwszej edycji Regat Reklamy są: Multikino Media, TVN Media oraz Wirtualna Polska. Dzięki zaangażowaniu sponsorów i partnerów na uczestników czeka mnóstwo atrakcji, między innymi rejsy katamaranem, łodziami motorowodnymi oraz luksusowymi jachtami, dzięki czemu uczestnicy będą mogli aktywnie śledzić zawody oraz kibicować załogom bezpośrednio z morza. Wszystkie atrakcje wodne będą możliwe dzięki partnerstwu z takimi firmami jak Premium Jachting oraz move.tv. Wieczorne wydarzenia są wspierane przez takie marki jak Amundsen, Jim Bean, Barbeitos oraz Adega do Cartaxo.    

Sponsorzy Strategiczni: Multikino media, TVN Media, Wirtualna Polska 

Partnerzy Branżowi: SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, polski oddział IAA oraz Publicis Media 

Patroni Medialni: "Press", Radio Kampus, wyborcza.pl, gazeta.pl oraz sport.pl 

Partnerzy: Żagle, Sopot Match Race, Ad Prime , Kąpielisko Morskie Sopot,  Sailracing, Vistula, Premium Yachting, M15, Hotel Sopot, Lemon oraz Grape, Barbeitos, Adega do Cartaxo, Jim Bean, Amundsen, Helios, AMS, Tandem Media, move.tv oraz Fastline Racing Academy

Informacje dodatkowe:

FB - @regatyreklamy

www.regatyreklamy.com

Mail: kontakt@mediasplit.pl

Akredytacje:

www.regatyreklamy.com 

Harmonogram 

Czwartek, 7.06.2018

Przyjazd gości do hotelu i zakwaterowanie

14:00 – 18:00 Trening dla chętnych załóg - zapisy pod adresem kontakt@mediasplit.pl

19:00 – 22:00 kolacja w hotelu

Piątek, 08.06.2018

08:00 –10:00 Śniadanie w hotelu

10:00 – 10:30 Spotkanie załóg oraz kibiców w Marinie Sopot

10:30 - 11:00 Odprawa, briefing, losowanie łódek oraz skipperów (nie dotyczy osób z uprawnieniami)

 11:30 – Wypłynięcie I tury           

12:00 – Pierwszy sygnał startowy

12:30 - 16:00 Zawody

Lunch od godziny 14:00 w strefie Regat Reklamy na Molo

17:00 powrót do hotelu oraz zamknięcie strefy w M15

Czas wolny oraz czas na wewnętrzne spotkania oraz szkolenia uczestników Regat Reklamy

20:00 impreza wieczorna

Sobota, 09.06.2018

08:00 –10:00 Śniadanie w hotelu

10:00 – 11:00 Zebranie załóg oraz kibiców w Marinie Sopot

11:30 –14:30 Finał zawodów

Lunch od godziny 14:00 w strefie Regat Reklamy 

17:00 Powrót do hotelu oraz zamknięcie strefy w M15

Czas wolny oraz czas na wewnętrzne spotkania oraz szkolenia uczestników Regat Reklamy

20:00 Główna impreza wieczorna

Niedziela, 10.06.2018

08:00 – 10:00   Śniadanie w hotelu

Do godziny 12:00 wymeldowanie z hotelu i odjazd gości

 

(CP, 08.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Powrót Króla", czyli Zdzisław Kręcina promuje LV BET Zakłady Bukmacherskie (wideo)

Zdzisław Kręcina promuje LV BET Zakłady Bukmacherskie (fot. materiały prasowe)

Zdzisław Kręcina, były sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej, wystąpił w kampanii LV BET Zakłady Bukmacherskie.

Kampania "Mundial sam się nie wygra" nawiązuje do piłkarskich mistrzostw świata w Rosji. Pierwszy spot pt. "LV BET & Zdzisław Kręcina: Powrót króla | #mundialsamsięniewygra" zamieszczono 8 maja w internecie (m.in. YouTube, Facebook i Twitter). Łącznie przygotowano cztery spoty z udziałem Kręciny. Działania promocyjne potrwają do połowy lipca br.
Za kreację kampanii odpowiada dział marketingu LV BET Zakłady Bukmacherskie. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Foszer Sawicki. Komunikacją i współpracą ze Zdzisławem Kręciną zajęła się agencja marketingu sportowego Urban Communications.
Zdzisław Kręcina przez 12 lat był sekretarzem generalnym PZPN. Jest byłym członkiem Komisji Federacji Narodowych UEFA, a także byłym dyrektorem klubu Piast Gliwice.

 

(IKO, 08.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY